berichtgeschiedenis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lllaura

berichtgeschiedenis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 21:21

Hoi bokkers,
kan iemand mij vertellen hoe ik mijn geplaatste berichten 'on-na-zoekbaar' maak?
Gewoon puur omdat ik niet van gesnuffel houd. Knipoog

mirror666

Re: berichtgeschiedenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 21:21

niet
bokt is een openbaar forum namelijk

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 21:22

Volgens mij kan dit niet..

Het is ten slotte een openbaar forum.. Je moet gewoon zelf ook oppassen wat je erin zet!

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 21:26

Okee het is ook niet dat ik me ergens voor schaam ofzo, maar ik heb een paar keer een privé bericht van een onbekende bokker gekregen met kritiek op mijn berichten. Heel kinderachtig en ik betwijfel of hij/zij mij in het echt kent. Dat vond ik kinderachtig, dus dat wou ik voorkomen. Maargoed niks aan te doen dus.

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 21:28

je kan deze persoon wel als vijand "merken" volgens mij. Dan kan hij/zij je berichten niet meer lezen. Of jij die berichten van hem/haar niet meer.. weet niet precies! moet je even opzoekn bij gebruikerspaneel.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 21:32

Citaat:
Wat zijn vrienden / foeis?
Als je een gebruiker als vriend hebt toegevoegd, kan je in het gebruikerspaneel rechtsbovenaan Bokt zien of ze online zijn en kun je hun profiel snel bereiken om zo bijvoorbeeld makkelijk pb's te versturen. Ook worden privéberichten van vrienden gemarkeerd met een groen vierkantje zodat ze meer opvallen.
Als je een gebruiker als foei hebt toegevoegd, wordt deze standaard genegeerd. Berichten van deze gebruiker zijn niet zichtbaar in topics, in plaats daarvan wordt de tekst "Dit bericht is geplaatst door 'gebruikersnaam', deze gebruiker zit momenteel in je Vijanden lijst. Toon dit bericht." getoond. Je kunt op 'toon dit bericht' drukken om de post toch te lezen. Privéberichten van foeis worden gemarkeerd met een rood vierkantje. Je kunt moderators en beheerders niet als foei toevoegen.

Heeft niet zoveel zin, de ander kan jouw berichten lezen, alleen zie jij die van de foei in eerste instantie niet. Je kunt ze wel openklikken.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:48

Ja Zoiets zou inderdaad handig zijn, hier is laatst nog een groot topic over geweest,...

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:23

Inderdaad Cyntje, ik word ook gestalkt door iemand hier in het dorp en ik irriteer me mateloos. Scheve mond

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:25

Zou inderdaad soms wel eens handig zijn Ja

Xnorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 19:04

Volgens mij kan dat niet..
Zou idd soms wel handig zijn Ja