Ik zat zojuist een verslag te lezen van een Bokker die mee heeft gedaan aan een van de eerste selectiedagen en realiseerde me dat het wel eens 1 van de eerste kan zijn geweest en er nog vele gaan volgen? Misschien een idee om het hele "Laurens zoekt jou" gebeuren op 1 plaats op Bokt te houden zodat men elkaars verslagen en vorderingen beter kan volgen? Net zoiets als dat Bokt doet met Sinterklaas topics etc.
Misschien dat dat voor de vele ingeschreven Bokkers wel leuk is?
Een kleinschalig apart forum. Aangezien er een grote deelname is van diverse bokkers, zou zon forum wel handig zijn. (Vergelijkend forum: Prettige feestdagen)
Apart forum vind ik niks Gewoon een topic waar iedereen zijn verslag + foto's in plaatst. En dan ook alleen het verslag, niet dat mensen er op gaan reageren, want dan krijg je hetzelrfde effect als in het HK topic.
Ik vind een forum juist wel een goed idee. Je kunt het HK topic voor de slowchat als sticky maken(zoals bij SGW-forum geloof ik ook is). En een sticky van de deelnemende bokkers in een lijst,zoals de lijst in het EV-topic.
En dan kan in de rest van het forum iedereen hun foto's en verslagen apart kwijt in hun eigen topic. 1 topic met daarin alle fotos en verslagen wordt erg onoverzichtelijk. Dus naar mijn inzien geen goed idee. Bokkers hebben gewoon de neiging om overal op te reageren. Daarvoor bestaat er ook zoiets als een forum.(Hehe)
Kom nou alleen voor zo iets een heel subforum aanmaken? Vind dat nogal te veel van het goede hoor.... Tuurlijk wordt dat niet overzichtelijk, je kan toch lezen? Het is pas onoverzichtelijk als iedereen erin gaat reageren. Dan krijg je weer dat iedereen hele verhalen gaat quoten met alle foto's erbij, dán wordt het pas overzichtelijk.
Bokkers hebben vaak de neiging om té vaak op dingen te reageren..... Overigens zijn er sticky's waar niet in gereageerd mag worden.
Dus zie niet in waarom er 1 topic kan komen waar alleen de foto's en verslagen in kunnen komen.
Waarom een subforum, omdat het een groot iets is. (Selectiedagen, de soap zelf, de genomineerden, de talentenselectie, de 15-selectie, de paardenwissel, de uiteindelijke finale etc.) Het is een meerdaagse selectie. Dat een geruime tijd inbeslag zal nemen. (Ik schat zon 5maand of meer).Vele bokkers doen hier aan mee. En iedereen wil zijn of haar verhaal kwijt kunnen. En je gaat niet in een topic je fotos en verslag neerzetten waar niemand op mag reageren. Zou je zelf ook niet leuk vinden als niemand iets leuks zegt over jou combi.
Er zijn wel meer dingen waar veel bokkers aan me doen. Zoals kampioenschappen. Daar is ook geen apart subforum van. Reageren kan je in de HK topics, of je stuurt een pb.
Lijkt me een heel goed idee! Gewoon tot het is afgelopen, net als bij PF.
Ben bang dat je over 3 weken door de laurens-bomen het HAW-bos niet meer ziet, en het is gewoon leuk als de mensen die meedoen, vragen hebben, hun verslag kwijt willen, enz, dat gewoon kwijt kunnen.
En zou het persoonlijk wel heel fijn vinden dat in ieder geval voor de fototopics dan een tag gebruikt zou worden
Ik vind het nu allemaal best onoverzichtelijk, ik wilde weten of er Bokkers tot nu toe door waren, maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen met zoeken !
Ook ik vind het een strak plan! Ik zag een HAW-topic voorbij komen en wilde eigenlijk ook de rest weleens zien, en dat kost inderdaad best wat moeite met zoeken. Daarna dacht ik het topic op evenementen eens door te lezen.... .. tja, al die vragen daar wordt je toch ook gek van? Ja, een sub-forum waar iedereen terecht kan lijkt mij een goed plan