Melding u heeft geen pb bericht en traag openen via link mai

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_

Melding u heeft geen pb bericht en traag openen via link mai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 19:06

Hallo,

Vanaf de kerst openen de topics vanuit de links in mijn mailbox heel traag en vaak krijg ik dan een wit scherm zonder opmaak. Echt heel vervelend nooit eerder last van gehad ook. Cookies verwijderd opnieuw in en uit loggen niets helpt.

Ook kreeg ik net toen ik aan het bokken was een melding dat ik een pb binnenkreeg (zo'n pop-up) daar stond in:

Er zijn geen nieuwe privé berichten die wachten om gelezen te worden

Ga naar je postvak in

Sluit het scherm

Is bokt in de war? Er stond wel degelijk een pb op mijn te wachten en waarom zou je melden dat je geen bericht hebt in je inbox Haha!

Horse_

Re: Melding u heeft geen pb bericht en traag openen via link mai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 16:29

Vergeten erbij te vermelden dat als ik een topic wil openen via de link in mijn mail er rechtonderin de balk van IE staat fout op pagina en daarna op een geven moment gereed met fout op pagina. Als ik dan het topic in het wit en zonder opmaak doorspit en doorklik naar een andere pagina in het topic dan word alles weer normaal en blauw. Is iets in de links van de mail niet goed??

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 16:43

hmz apart... ik weet niet. krijg gewoon mailtje als ik pb heb en verder kijk ik gewoon zelf... dat kun je bij je gebruikerspaneel instellingen wijzigen...

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 18:58

Niemand een idee???
Stoor mij eigenlijk alleen aan het lange wachten en de witte pagina als ik de link in mijn gewone email (dus niet de bokt inbox) lees. Duurd per pagina wel een minuut of 2. Bedoel de links met melding dat er een reactie komt in een topic waar ik op geabonneerd ben. Als ik eenmaal in het topic beland ben van mjin abo dan krijg ik pas een blauwe pagina zonder fouten als ik naar een andere pagina ga in het topic.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 23:45

Ik heb nog steeds last van dit euvel dus schop dit topic dan toch maar even omhoog Bloos