Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AaronYve schreef:Verkoop mag toch staat er, als men er bijzet dat het gaat om nep artikelen.
Ik vind alleen dat ze dit niet onder de naam van een echte moeten gaan verkopen, maar dat gebeurd nu eenmaal ook met de kleding. D&G als voorbeeld. Erg jammer
look-a-like- ankypads worden ook verkocht hier, dat het alleen onder naam van de echte wordt verkocht vind ik wel verkeerd. Maak dan je eigen product met eigen naam.
En iedereen weet toch de nepperd niet zo goed zijn als de echte?? Luchtjes al helemaal, ruikt een beetje naar de echte maar binnen half uur is de geur er al weer vanaf. Dat heb je bij de echte niet.
katiavl schreef:AaronYve schreef:Verkoop mag toch staat er, als men er bijzet dat het gaat om nep artikelen.
Ik vind alleen dat ze dit niet onder de naam van een echte moeten gaan verkopen, maar dat gebeurd nu eenmaal ook met de kleding. D&G als voorbeeld. Erg jammer
look-a-like- ankypads worden ook verkocht hier, dat het alleen onder naam van de echte wordt verkocht vind ik wel verkeerd. Maak dan je eigen product met eigen naam.
En iedereen weet toch de nepperd niet zo goed zijn als de echte?? Luchtjes al helemaal, ruikt een beetje naar de echte maar binnen half uur is de geur er al weer vanaf. Dat heb je bij de echte niet.
Ja dat snap ik ook, maar ik vind er verschil in tussen wetelijk toelaten en toelaten op bokt. Denk niet dat bart bv het zo leuk vind dat mensen bokt gaan misbruiken om daar centen uit te krijgen. Bedrijven verliezen soms tot 4,3 miljard. Ik vind meer dan een wetelijke kwestie maar ook maatschapelijke kwestie. En sinds bokt ook een opvoedingsfunctie heeft, horen nep artikkelen hier echt niet thuis in mijn ogen.
Verder ben ik het met je eens
DubbelDun schreef:Een luchtje verkopen in een *eigen merk* flesje met de tekst 'ruikt heel sterk als *bekend merk*' mag volgens mij wel. Dan is het aan de klant of hij gaat voor de nepperd of niet.