Eigen berichten knop doet het niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Eigen berichten knop doet het niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 11:36

Hoi!

Ik heb al sinds gisteren een vaag probleem. Steeds als ik op mijn 'eigen berichten' klik word ik uitgelogd. Vervolgens klik ik weer op inloggen en ben ik zonder mijn wachtwoord en gebruikersnaam te gebruiken weer ingelogd. Daarna klik ik weer op eigen berichten en dan word ik niet uitgelogd maar krijg ik de laatste berichten van gisteren! Daar staat bijvoorbeeld dat Jus_dOrange 20 minuten geleden heeft gereageerd. Maar dat was gisteren en inmiddels is het topic al een paar pagina's verder! Maar als ik dan op het topic klik zie ik alleen de berichten tot gisteren.

Hoe kan dit en kan het opgelost worden? Het is nl best irri Bloos

GeneralFlynn

Re: Eigen berichten knop doet het niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 11:41

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 11:45

Perfect bedankt! Ik zal het proberen of het werkt *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 11:47

Jep, hij doet het weer! Topic mag op slot Lachen

[edit] Toch niet, nu kan ik mijn eigen berichten helemaal niet meer zien Clown

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 13:40

Aangezien er geen andere mensen dit probleem hebben, gok ik dat het aan je computer / browser ligt.

Heb je een pc of mac (of draai je linux) en welke browser + versie (programma waarmee je internet) gebruik je? Heb je al geprobeerd je cache te legen / cookies te verwijderen? ( je kan ook op deze link daarvoor drukken: http://www.bokt.nl/forums/ucp.php?mode=delete_cookies )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 14:35

Ik werk met een PC met Internet Explorer, versie weet ik niet. Ik heb de cookies verwijderd en ik word nog steeds uitgelogd als ik op eigen berichten klik. Maar wat wel veranderd is, is dat als ik weer op inloggen klik en dan eigen berichten dat ik wel recente berichten krijg.