Dat vermoedde ik al, dan denk ik niet dat het geschikt is voor bokt. Het belangrijkste nadeel is dat de foto's dan net zo groot blijven in megabytes als ze worden geupload. Stel dat je ze dus recht uit een 6 megapixelcamera op je uploadsite en daarna op Bokt zet, wordt een pagina met 15 foto's dan zo'n 30 MB (even grove gok). Dat kost zelfs met een snelle verbinding best even tijd om binnen te halen (ter vergelijking: een pagina met 15 foto's op 800 bij 600 formaat zal als de foto's goed zijn opgeslagen hooguit 3 MB groot zijn).
Een ander nadeel, is dat het verkleinen van foto's door zo'n script eigenlijk altijd kwaliteitsverlies oplevert. Als je verkleint in een programma als bijvoorbeeld photoshop (elements), paint shop pro of photofiltre (of zelfs paint) krijg je een veel mooier resultaat dan als je dat door je browser laat doen (die is daar immers niet voor gemaakt).
Ik zie wel dat de bokt verkleinmachine nog op 640 pixels staat, ik zal eens kijken of daar ook een 800 bij kan. Edit: Daar heeft Bart meteen voor gezorgd, hij staat nu op 800 pixels