Tieneke schreef:TeM's op posts die naar de MH verdwijnen, zijn niet meer te bekijken. Dit komt doordat de hele Mesthoop voor jullie onzichtbaar is en vanaf het moment dat het topic daar terecht komt, wordt ook de tem onzichtbaar. Dat gaat automatisch. Je kan dan best een mod van dat specifieke forum een pb'tje sturen.
EDIT: misschien komt dat laatste doordat de post daadwerkelijk verwijderd is, ipv verplaatst naar de Mesthoop. Kan zo dadelijk geen andere verklaring bedenken.
Nee sorry, ik moet je toch even corrigeren Tiene, die TEM's kan je nog wel gewoon zien, incl de antwoorden
Het topic zelf is niet meer te zien nee, maar de TEM wel.
Als de TS een TEM niet meer ziet, dan betekent dat dan de post verwijderd is (vanwege off-topic of spam bijvoorbeeld). dus dan verdwijnt de TEM ook geheel. Het staat wel in de planning dat dit verbeterd wordt bij een volgende versie van het TEM-systeem 
Evelli schreef:maar dan is er nog steeds mijn tweede vraag, waarom wordt er geen feedback gegeven als dit wel wordt aangevinkt?
Pfff... dat kan soms wel eens gebeuren, per ongeluk bijvoorbeeld. Het kan ook bewust 'nagelaten' worden, als een user op een hele rits topics heeft geTEM'd op EA-VP dat ze niet aan de regels voldoen. Dan bedank ik er meestal in 1-tje, en sluit dan de anderen. De user weet inmiddels toch wel dat overal hetzelfde mee gebeurd
Het bespaart mij tijd door niet overal op te typen.