TEM verdwenen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

TEM verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 21:07

ik had laatst ergens opgetemt en nu kijk ik tussen mijn open/gesloten meldingen en daar staat hij niet meer tussen
zou toch graag willen weten hoe het daarmee is afgelopen, had ook aangegeven feedback te willen

iemand van de mods een idee?

Tieneke

Re: TEM verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:10

Dat komt waarschijnlijk doordat de post of het topic waarop je getemd hebt, verwijderd is naar de mesthoop.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:11

Heb ik ook wel eens gehad. Ja Terwijl TeMs die naar de MH zijn verhuisd vaak nog wel zichtbaar zijn.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 21:12

maar waarom krijg ik dan niet de feedback wat ik wel heb aangevinkt

veder staan er tussen mijn tems zat topics die naar de mesthoop zijn gezet, ook splits
dus vind het vreemd dat deze weg is

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:16

TeM's op posts die naar de MH verdwijnen, zijn niet meer te bekijken. Dit komt doordat de hele Mesthoop voor jullie onzichtbaar is en vanaf het moment dat het topic daar terecht komt, wordt ook de tem onzichtbaar. Dat gaat automatisch. Je kan dan best een mod van dat specifieke forum een pb'tje sturen.

EDIT: misschien komt dat laatste doordat de post daadwerkelijk verwijderd is, ipv verplaatst naar de Mesthoop. Kan zo dadelijk geen andere verklaring bedenken.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 21:18

ik zie tussen het rijtje van gesloten tem's al 5 meldingen met vooraan de afkorting MH (mesthoop)
die afkorting geeft toch aan waarnaar hij is verhuist?

maar dan is er nog steeds mijn tweede vraag, waarom wordt er geen feedback gegeven als dit wel wordt aangevinkt?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:19

Dat geeft die afkorting idd aan Lachen

Voor je tweede vraag kan je best de betreffende mod contacteren, of de mod van het betreffende forum. Misschien heeft hij/zij er gewoon langs gekeken.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:21

Ik heb ook genoeg gesloten TeMs die zijn verplaatst naar de MH.
Zal je zo een pb sturen, Tiene. Lachen

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:22

Wat ik heb gemerkt is inderdaad dat het verwijderd werd, heb ook wel eens getemt voor iets dat een pb moest zijn, rekeningnummer en alles stond open. De rest van de topics, ook op MH, zijn wel gebleven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:57

Tieneke schreef:
TeM's op posts die naar de MH verdwijnen, zijn niet meer te bekijken. Dit komt doordat de hele Mesthoop voor jullie onzichtbaar is en vanaf het moment dat het topic daar terecht komt, wordt ook de tem onzichtbaar. Dat gaat automatisch. Je kan dan best een mod van dat specifieke forum een pb'tje sturen.

EDIT: misschien komt dat laatste doordat de post daadwerkelijk verwijderd is, ipv verplaatst naar de Mesthoop. Kan zo dadelijk geen andere verklaring bedenken.

Nee sorry, ik moet je toch even corrigeren Tiene, die TEM's kan je nog wel gewoon zien, incl de antwoorden Lachen Het topic zelf is niet meer te zien nee, maar de TEM wel.

Als de TS een TEM niet meer ziet, dan betekent dat dan de post verwijderd is (vanwege off-topic of spam bijvoorbeeld). dus dan verdwijnt de TEM ook geheel. Het staat wel in de planning dat dit verbeterd wordt bij een volgende versie van het TEM-systeem Lachen

Evelli schreef:
maar dan is er nog steeds mijn tweede vraag, waarom wordt er geen feedback gegeven als dit wel wordt aangevinkt?

Pfff... dat kan soms wel eens gebeuren, per ongeluk bijvoorbeeld. Het kan ook bewust 'nagelaten' worden, als een user op een hele rits topics heeft geTEM'd op EA-VP dat ze niet aan de regels voldoen. Dan bedank ik er meestal in 1-tje, en sluit dan de anderen. De user weet inmiddels toch wel dat overal hetzelfde mee gebeurd Lachen Het bespaart mij tijd door niet overal op te typen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:58

Zo dus Lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:01

Bedankt voor de heldere uitleg, Maya (en Tiene via pb) Ik vond het al wat vreemd, want hier zijn de TeMs inderdaad zichtbaar, maar het topic niet. Lachen

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 12:14

Ja, maar het was dus geen hele reeks, het ging om 1 speciefiek geval
maar ik ga de mods van dat subforum wel pbeen, heb alleen geen idee wie deze behandeld heeft