Topic op slot en verwijzing naar HK topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LuvdaTossa

Topic op slot en verwijzing naar HK topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 19:51

Naar aanleiding van [FZ] Meer bokkers NIET lid van HKtopics? val ik ook niet echt onder de categorie veel posten in HK. Probeer het elke keer wel weer eens, maar het gaat me te snel en ik heb er simpel de tijd niet voor om alles bij te lezen.

Tegenwoordig zijn er wel topics waarin ik lees, maar een slotje krijgen omdat er een 'soortgelijk' HK topic is. Alleen dan is voor mij de pret er snel af. Meestal is het desbetreffende HK topic al een 'club' en is het lastig om er echt tussen te komen en alles te volgen.

Meer mensen hier last van? Ik vind het voor sommige topics wel erg jammer!

Winddancer

Re: Topic op slot en verwijzing naar HK topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 19:54

Helemaal mee eens!

Is gewoon heel moeilijk om daar er dan nog eens tussen te komen en daarbij is het vaak een heel karwei om alles iedere keer weer bij te moeten lezen om maar op de hoogte te kunnen blijven.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 19:55

helemaal mee eens!
dan krijg je die verwijzing ,volgt braaf op
stelt je vraag, en vervolgens negeren ze je..

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 19:55

ik ben daar ook helemaal mee eens. Het is gewoon bijna een dagtaak om alles bij te lezen en eventueel te reageren. En ja vaak zijn het al van die hechte clubjes waar je niet tussenkomt.

Misschien een nieuw hk topic openen voor de nieuwelingen? Tong uitsteken

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 19:56

Ja of wat ik ook wel tegenkom is dat ze erover hebben wat ze die avond gaan eten.. Nou sorry, maar dat hoef ik echt niet te weten. Ik kom voor dat ene onderwerp en niet voor een ziek huisdier of een auto die het niet meer doet.

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 19:57

Hier nog een, helemaal mee eens..
Ik lees vaak gewoon overal maar een beetje, haha!

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 15:54

soms begint een dergelijk topic als informatie topic, na tig pagina's verhuisd het naar de HK en wordt er meer off-topic gepraat, daarna verdwijnt langzamerhand het oorspronkelijke thema en heeft het geen zin meer om info op te zoeken omdat die immers ver te zoeken is.

Dit geldt niet voor al dit soort topics, maar vaak toch wel, misschien dat een mod eerst even kijkt in het desbetreffende HK topic of naar nog voldoende info te halen is voor mensen die dat nodig hebben.

Daarnaast, sommige HK topics staan wijd open voor een ieder die nieuw binnenkomt en informatie nodig heeft. Kwestie van gewoon even voorstellen en je vraag stellen.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 18:20

misschien een idee om de topictitels van die topics te veranderen,
zo zit ik ook in meerdere hk's

het is niet zo dat je nergens meer tussen kwam, ik kwam laatst nieuw in een topic en voelde me erg welkom,
maar ik zit ook in het relatieplanet topic, en dat clubje is idd wel heel hecht..

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 21:28

Zeker zijn er HK'ers die je warm verwelkomen, maar de richting die een HK topic op gaat is heel anders dan een 'echt' topic. In HK kan het over koetjes en kalfjes gaan, terwijl in een 'normaal' topic de mensen zich wel aan de regels houden.

Ik vind het jammer dat specifieke topics verdwijnen in de massa HK.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 14:56

het is idd jammer dat er in veel intressante topics vaak zo snel oftopic word gepraat en dan idd naar de HK gaat, en vervolgens gaat het nergens meer over.

ik zit zelf ook in 2 HK topic's ene is wel een 'hechte' groep, maar als er nieuwelingen komen zijn die ook zeker welkom Lachen
ik vind je moet zelf ook beetje doen om erbij te komen, gewoon netjes voorstellen en gezellig mee praten (oke niet iedereen heeft de mogelijkheid meerdere uren per dag te bokken maar dat is ook begrijpelijk) Knipoog

ik zit haast alleen nog maar in HK topic's af en toe speur ik de rest op bokt eens door... Lachen

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 16:57

Nou, ik dacht toch precies hetzelfde vanochtend! Er was vorige week ook een topic, en die werd ook op slot gegooid en er kwam een verwijzing naar het HK-topic. En juist die vergelijking leek mij niet op zijn plaats en behoorlijk beledigend voor de topicstarter.