hoelang voor TEM behandeld wordt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

inge81

hoelang voor TEM behandeld wordt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 19:22

Ik TEm weleens, en kijk daarom ook wel eens in het gebruikpaneel of een TEM al is behandeld. En of daar dan een reactie op is gekomen.

Nu valt het mij op dat op het ene onderdeel veel sneller de TEM's worden afgehandeld dan op de andere.
Soms binnen 10 minuten, soms pas na 3 dagen Cool

Nu was ik benieuwd, zijn er regels aan verbonden binnen welke tijd een TEM in behandeling wordt genomen cq. wanneer deze afgehandeld moet zijn.

Vork zat ik me plotseling, opeens zomaar eens af te vragen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: hoelang voor TEM behandeld wordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 19:29

Er staat 7 dagen voor het afhandelen van een TeM. (toch?) Langer zou het eigenlijk niet mogen duren. Maar er kan natuurlijk altijd iets zijn waardoor dat per ongeluk wel een keer gebeurd. Knipoog En de ene mod is waarschijnlijk vaker online dan een andere. Logisch, want ze hebben allemaal een baan en een leven buiten bokt. Als je TeM snel wordt afgehandeld is die mod toevallig net online. En soms is een mod een dag niet online en kan het dus wat langer duren.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 19:37

Ik weet niet hoelang er staat voor het behandelen van een TeM... Maar de ene keer
gebeurt het idd wel sneller dan de andere keer. Het ligt er maar net aan hoeveel mods er online zijn en hoe druk ze het hebben Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:02

In principe is de richtlijn inderdaad 7 dagen Lachen Natuurlijk eerder als het kan, maar de ene keer heb je meer tijd dan de andere keer. Gemiddeld genomen denk ik dat het gros van de TEM's wel binnen 2 dagen is afgehandeld, degene die langer duren, daar zijn de betrokken mods vaak toevallig net druk / afwezig van. En dan kan het er wel eens bij inschieten om dat in de gaten te houden Lachen

Als iets echt heel erg veel spoed heeft, en je vindt dat het te lang duurt, probeer dan eens een pb'tje

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 22:58

nee dat is t niet zozeer, vroeg me alleen af hoe lang er nu daadwerkelijk voor staat zeg maar.