Ja maar het is dus al zo sinds ik mijn ''nieuwe'' profiel heb......... ik kan hem wel zien, en een vriendin van me kan hem thuis ook gewoon bekijken....
als je de pagina hebt van mijnalbum met je foto's ga je gewoon op de kleine foto die in het midden te zien is . dus naast de rij met foto's( snap je het nog?) staan en die link kopieer je. dan moet het lukken
Laatst bijgewerkt door ellepel op 04-01-08 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Heb je je foto's toevallig weer verwijderd bij mijnalbum? Je kan je profiel beter uploaden bij www.imageshack.us , Dan houden ze hun eigen groote, de kwaliteit is beter en er staat niet zo'n stom logo in de hoek!
nee er stond de grote foto kon niet gedeeplinkt worden. en dan klik je dus een foto aan waarin hij in en apart scherm verschijnt..als je die gaat linken dan wil dat niet
je moet dus de pagina waar je je foto's hebt staan? je map met foto's die je wilt gebruiken die klik je aan dan zie je rechts een rij met jouw foto's en in het midden staat je eerste foto zeg maar? die is iets groter
die url kopieer je. dus op die foto gaan staan,rechtermuisknop en eigenschappen kopiere dan klik je de volgende aan de rechterkant aan zodat die dan weer in het midden staat en zo ga je verder. dan moet het lukken