Soms zijn er van die topics op Bokt waarbij je meteen de neiging krijgt om "Penny" te roepen. Er zijn topics waarbij er tot het einde aan toe gepraat ('gediscussieerd') wordt over een bepaald onderwerp, waarbij sommige mensen reacties maar blijven herhalen of er de vreemdste dingen bijhalen die er in de verste verte ook maar niks mee te maken hebben.
Natuurlijk zijn er de schaduwaccounts van mensen die in de mooiste MSN-taal (ik zie het al voor me, hoe ze dan zitten te typen) hun verhaal vertellen over de zogenaamde verwaarloosde pony die ze toch echt moeten redden.
Ook in de vakantietijd worden er met grote regelmaat topics geopend over de meest onzinnige dingen.
Waar ik nou om moet lachen, zijn vaak niet zozeer de topics (alhoewel ik soms helemaal dubbel lig bij bepaalde dingen), maar meer de reacties van de bokkers. Ik volg zo'n topic meestal wel, vooral om die reacties.
Mensen die, als er weer eens een schaduwaccount met een onzinverhaal is opgedoken (niet alle SA's zijn zo natuurlijk, ik heb het meer over de overduidelijke neppe SA's) het maar blijven herhalen "Het is een SA!" of mensen die een "Penny" in de juiste richting proberen te sturen ("Hij is vast niet verwaarloost, echt niet"). Of de Bokkers die er de lol van inzien en er vrolijk op verder borduren.
Stiekem vind ik dat soort topics altijd ongelofelijk grappig, ook al gaan ze vaak erg snel weer op slot; ik heb weer even flink kunnen lachen om Bokt