Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jellie schreef:Moet kunnen toch... als t gewoon een normale en fatsoenlijke pb is, heb ik er nooit bezwaar tegen om zoiets te ontvangen..
aswas schreef:Het is niet dat ik absoluut geen ongevraagde PB's wil ontvangen, maar ik kan me soms ergeren aan vragen waarvan ik denk, zoek het zelf even op..... Sommigen zijn zó gemakzuchtig...
Die PB's mogen wat mij betreft dan ook achterwege blijven.
Echwel schreef:aswas schreef:Het is niet dat ik absoluut geen ongevraagde PB's wil ontvangen, maar ik kan me soms ergeren aan vragen waarvan ik denk, zoek het zelf even op..... Sommigen zijn zó gemakzuchtig...
Die PB's mogen wat mij betreft dan ook achterwege blijven.
Als je zo gaat denken, kun je de meeste topics ook afschaffen![]()
Tinkerloos schreef:Ik krijg ook vaak pb's van onbekende bokkers.
Als ze alleen maar zeggen dat ik een leuk profiel heb,of ze hebben een simpele vraag,dan reageer ik erop.
Ook als ze naar aanleiding van een bepaald topic mij een pb sturen reageer ik.
Maar op vragen als: wil je voor mij een bewwerking maken,of wil je op me stemmen,of wil je voor mij een profiel maken,enz. reageer ik meestal niet.
Ik vind het helemaal niet vreemd dat mensen een pb sturen naar aanleiding van een topic,ik doe dat zelf ook vaak.
Dan wil ik iets weten,of uitleggen,zonder het topic te verstoren bijv.
aswas schreef:IDD!!!Ik ben ook voor alleen nuttige topics, waar je daadwerkelijk ervaringen kunt bespreken of info kunt krijgen die niet op websites te vinden is!