Ik zal me even voorstellen!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sil_Bill

Ik zal me even voorstellen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-07 11:32

Hallo!!
Ik zit nu sinds 10 minuten op bokt Tong uitsteken En ik vond het wel zo netjes om me even voor te stellen! Ik ben 14 jaar en woon in Drenthe.
Ik rij nu zo'n 4 a 5 jaaar maar zit al veeel langer in de paardensport. Eerst hield ik me vooral bezig met het groomen en verzorgen van de paarden. Ik had toen een hele lieve verzorgpony maar die moest helaas een spuitje krijgen. toen kreeg ik 2 supergave haffies die nog ingereden moesten worden.. Toen ben ik zelf ook gaan rijden Bloos Nu heb ik sinds augustus een Haflinger stermerrie die gebruikt is voor de fok en veel recreatief. Ik breng haar nu uit in de dressuur en als het goed gaat gaan we ook springen!
Dit was het wel zo'n beetje Knipoog hopelijk word het hier heeel gezellig..De foto's volgen wel maar ik moet eerst even uitvinden hoe alles werkt:P groetjes:D

P.S. Ik heb dyslektie dus soms kunnen mijn zinnen er uit zien als een puzzel Boos! Bloos Ja mag dannatuurlijk gerust vragenwat er staat Pling

marlies85

Re: Ik zal me even voorstellen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 11:34

Welkom hier op bokt!Hoop dat je hier lekker gezellig kan kletsen en veel kan leren

Bianca__

Re: Ik zal me even voorstellen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 11:34

Welkom op Bokt zou ik dan maar zeggen he!
Als je wat wilt weten mag je altijd pmen hoor!
Heel veel plezier!