HK uitsluiten van zoekfunctie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

HK uitsluiten van zoekfunctie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 18:07

Ik heb een aantal diverse (medische) zoektermen uitgeprobeert, nadat ik op mijn 1e zoekterm zo ongeveer enkel huiskamer topics kreeg.
Echter, op zoektermen als Koliek, peesblessure, spat (zomaar willekeurig gekozen) krijg ik ook niet (nouja, voornamelijk eigenlijk)relevante/niet informatieve topic's. Op het moment dat ik wil weten wat het is kan ik de wiki raadplegen, maar als ik ervaringen van andere users wil, kom ik toch op de zoekfunctie van bokt uit, echter het is zoeken naar een speld in een hooiberg.
Misschien een idee (weet niet of dit technisch mogelijk is) om HK uit te sluiten van de zoekfunctie?
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 10-12-07 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

imd

Re: HK uitsluiten van zoekfunctie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 18:09

Van mij mag het wel, maar dan optioneel. Dus dat je wel in de hk kunt zoeken als je wilt. Dus zoiets als wat er nu staat - welke fora wil je in zoeken - maar dan met waar je níet wilt zoeken. Vraag me echter wel af of dit mogelijk is, en niet te veel werk voor Bart...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 18:40

Wat dacht je ervan om gewoon op alle forums te zoeken behalve de HK?

Citaat:
Doorzoek forums:
Selecteer de forums waarin je wenst te zoeken. Om snel de subforums van een forum te doorzoeken, selecteer je alleen het forum en schakel je de optie 'doorzoek subforums' in.

Ofwel, even alles selecteren behalve huiskamer.
Of gewoon de fora selecteren die nodig zijn.
Bij bijv. koliek selecteer je alleen de tabbladen Informatief en VMR in het rijtje bij de zoekfunctie.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 11:38

Ik kies altijd de fora waarvan ik denk dat daar de nuttige info staat als ik iets zoek.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 12:22

Katja schreef:
Ik kies altijd de fora waarvan ik denk dat daar de nuttige info staat als ik iets zoek.
Ik ook, dan is er geen probleem me dunkt Lachen.