Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjoert schreef:Ik heb altijd begrepen dat dergelijke topics zonder pardon op slot gegooid zouden worden.
Chiqa schreef:Sjoert schreef:Ik heb altijd begrepen dat dergelijke topics zonder pardon op slot gegooid zouden worden.
Serieus? Dus we mogen gaan temmen als we zo'n opmerking zien staan?
Citaat:Aanvulling
We zien regelmatig foto's geplaatst worden met als bijschrift: let niet op dit of dat, dat heb ik niet / was ik vergeten / had ik niet bij me / doe ik anders nooit maar....Dit levert iedere keer weer een stortvloed aan commentaar op, met ruzies en een hoop werk voor het modteam tot gevolg.
Plaats daarom alsjeblieft alleen foto's van je paard aan het werk als alles qua zadel, hoofdstel ed in orde was. Plaats dus geen foto's van zonder chabrak rijden omdat je je chabrak was vergeten, met een geleende te kleine neusriem die daarom te strak of the hoog zit, of van met een te groot halster en één halstertouw rijden omdat je hoofdstel niet past. Wacht dan liever met foto's maken en plaatsen tot je een volgend keer wel je chabrak of hoofdstel bij je hebt.
Bokt is een discussieforum. Als je van te voren al aangeeft geen commentaar te willen over je cap of gebrek daaraan, de ligging van je zadel, je houding, of wat dan ook, geef je daarmee aan dat je de discussie niet aan wilt gaan. Dat is niet de bedoeling, daarom worden topics met zulke zinsnedes gesloten.
Eve_lien schreef:Jullie hebben wel gelijk...
Maar sommige mensen die commentaar geven vergeten ook wel eens dat niet iedereen meteen de sterren van de hemel rijdt en focusen alleen nog maar op de negatieve dingen.
Waar is die gulden middenweg gebleven
katiavl schreef:Maar vaak heb je dat het erop neer komt, dat je pas als je anky niveau rijd je commentaar mag geven, of zinnetje als plaats zelf eerst fotos waarop je en dan mag je spreken. Of hij of zij is z ruiter dus meer dan jullie bereikt hebben dus geen commentaar
marlies85 schreef:Maar wat mij ook erg opvalt in HAW is dat degene die absoluut geen commentaar willen of kunnen hebben, zelf de grootste commentaar hebben op anderen die topics openen in HAW.Ik mag graag naar foto's kijken op HAW, maar geef meestal geen commentaar, wat je hebt er niks aan als er al 25 man zeggen dat ze kapstokken hebben en blablabla.Het zou ook fijner zijn als zeggen dat je kapstokken hebt en er ook bij zetten wat je eraan kunt doen.