Reacties bij HAW[Horse At Work]vaak niet zinnig?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

L_ola

Reacties bij HAW[Horse At Work]vaak niet zinnig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 19:38

Vaak zie je bij de topic's van HAW [Horse At Work] geen onderbouwde meningen.
Vaak van: 'Leuk paard'. En vaak ook om berichten 'op te peppen' om het zo maar te noemen, of op topic's ophoog te schoppen.

Wat vinden jullie hier nou van? Vinden jullie dat er meer op gelet moet worden door Mod's? Of hebben jullie meer iets van: Wáár zeurt dat mens nou over?! Lachen

Ik weet trouwens niet of het goed staat.. Verplaats het gerust.

Up_to_Date

Re: Reacties bij HAW[Horse At Work]vaak niet zinnig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:40

Ik vind dat een bokker best mag zeggen dat ze een leuke combi zijn o.i.d.

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:42

ik ook Knipoog ikzelf vind het ook leuk om te horen.
maar het moet natuurlijk niet té worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:42

Ik erger me er niet zo heel erg aan, maar als je zelf een topic opent ofzo dan zou ik toch liever tips hebben! Lachen

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 19:42

Dat mag zeker gezegt worden, maar HAW is toch eigelijk de plaats voor rijtechnisch ( hoe schrijf je dat ) commentaar of opmerkingen.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:43

Ik denk dat het 'leuk paard' of iets in de richting geen probleem is. Het is juist leuk om dat over je paard te horen niet?
Dat vind ik dus niet storend..

Maar berichten om het topic omhoog te schoppen, das wat vervelend. Toch vind ik dat daar door de mods goed op gelet wordt. En stel dat je er als nog eentje tegen komt, dan TEM je toch even?
Snap wel wat je bedoeld en vind het ook wel vervelend, maar imo wordt er wel goed op gelet Knipoog

danneke80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:43

Het hoeft toch niet alleen maar opbouwend en onderbouwd te zijn.
Dat je het mooi paard vind, vind ik lastig te onderbouwen. Ik vind juist dat er veel negatieve dingen te vinden zijn op HAW. Ben blij dat iemand ook nog eens wat leuks te melden heeft.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:44

Waar zeurt dat mens toch over??? Tong uitsteken

Het enige wat mij eraan stoort is dat heel vaak hetzelfde gezegd wordt. Als iemand het een leuk paard vind mag die het zeker zeggen ja, daarvoor is het toch ook wel een beetje..
Maar om nu een reactie neer te moeten zetten wat andere ook al 10x hebben verteld dan denk ik uhm hallo, dat is al gezegd geworden, iets nieuws aub Lachen

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:45

danneke80 schreef:
Het hoeft toch niet alleen maar opbouwend en onderbouwd te zijn.
Dat je het mooi paard vind, vind ik lastig te onderbouwen. Ik vind juist dat er veel negatieve dingen te vinden zijn op HAW. Ben blij dat iemand ook nog eens wat leuks te melden heeft.

ben ik helemaal met je eens!

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:49

hoi! vind het zelfs leuker als mensen gewoon complimentjes geven ipv (vaak ongevraagd) allerlei dingen gaan bedenken om toch even wat te zeuren te hebben..ikzelf irriteer me erg vaak aan allerlei vaste kreten die geroepen worden, en kan me goed voorstellen dat er weinig mensen over blijven zo die hun foto's van training e.d durven te plaatsen, blijven alleen de cracks over ben ik bang! soms is het best heel zinnig hoor, maar vind toch de manier waarop heel vaak irritant. je wilt eigenlijk vaak gewoon je paardje en je outfit showen, les heb je wel van iemand anders toch!? groetjes deess Cheese!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:51

Ik heb een paar HAW-topics geopend, maar ik heb helemaal geen rijtechnisch commentaar gekregen. Er wordt alleen rijtechnisch commentaar gegeven als er iets negatiefs te melden is, anders krijg je idd alleen "leuk paardje" reacties...

Volgende keer dus maar met slof rijden, dan krijg ik misschien ook op andere punten commentaar Clown

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:53

whaha bromfiets, dan krijg je, leuk paard en je rijd goed met slof , dat zien we graag Haha!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 21:54

Je laat de foto's imo niet alleen zien om rijtechnish commentaar te krijgen, maar ook om andere mensen je paardje te laten zien waar je zo trots op bent.
Dus niet alleen commentaar, maar complimentjes zijn ook leuk. En over het algemeen voegt het commentaar vaak weinig toe.

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 21:59

Helemaal eens met hierboven enzo. Als ik een topic open vind ik het heel leuk om te horen van leuke combi, leuk paardje, stoer ding enzo. Ook wil ik graag commentaar maar ik erger me absoluut neit aan zulke reacties.
Alleen het omhoog schoppen van een topic vind ik irritant. Heb je bijv. 3 berichten van de maker van Nog iemand? volgende ?? en daarna nog een Helemaal niemand Verdrietig ? Dat vind ik niks!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:38

ik vind het ook irri, zowel 'leuk paard' als omhoogschoppen,
beiden zijn overigens niet toegestaan en je kunt op zo'n reactie (oneliner)
gewoon even temmen Lachen

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 20:11

Leuk om te horen natuurlijk, de tips ook, maar ze moeten niet allemaal hetzelfde gaan zeggen. Dat word irritand

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 20:20

Waar ik mij meer aan erger is als mensen geen hoofdletters o.i.d. gebruiken Knipoog
Dat zie ik nu veel terug in mijn topic van een buitenrit.
Staat overigens wel in ITP (zie onderschrift).

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 00:58

L_ola, HAW is inderdaad bedoeld voor rijtechnisch commentaar.
Berichten met alleen 'leuk paard', 'mooi setje' etc. worden gezien als oneliner en worden ook verwijderd als het opgemerkt wordt. Het zijn overigens niet alleen de mods die het forum op orde houden, als gebruiker kun je hier zeker ook iets in betekenen Knipoog Door gebruik te maken van de tem-knop (het rode uitroepteken) kun je berichten die niet aan de regels voldoen bij ons melden zodat we er naar kunnen kijken.

Overigens denk ik dat leuk en rijtechnisch commentaar prima samen kunnen gaan Lachen
Als je graag wilt melden dat je vindt dat iemand een mooi paard heeft, dan mag dat uiteraard. Graag zelfs, want het is voor iedereen leuk om zo'n compliment te krijgen Lachen
Maar als iemand de moeite neemt om zo'n bericht te plaatsen, dan is het vast een kleine moeite om er nog wat aan toe te voegen zodat de reactie 'HAW-proof' is en het forum niet alleen vol komt te staan met oneliners Knipoog
Nuttig en gezellig kan prima samengaan, gelukkig zijn daar ook voorbeelden genoeg van Lachen

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 12:20

Ik vind het vaak leuk om mensen een hart onder de riem te steken als ze na hard oefenen iets hebben bereikt. Dan vind ik het helemaal niet nodig om altijd (opbouwende) kritiek te moeten geven en vind het soms voldoende als je zegt:
De combinatie ziet er leuk uit, netjes verzorgt en fijn dat jullie zover zijn gekomen. Niets rijtechnisch dus, want vaak heb je dat voorheen al wel eens besproken.

Ik vind dat helemaal niet erg en zou het ook raar vinden als dat werd verwijderd, je kwetst er niemand mee en het heeft een goedbedoelde reden. Lachen