Misschien een raar onderwerp, maar ja... het heeft met forumzaken te maken.
Ik zit met iets in m'n maag dat ik toch even kwijt wil en waarover ik jullie mening wel eens zou willen horen.
Ik wou laatst iets posten en kreeg een berichtje dat ik daar niet kon posten, omdat ik nog geen 25 posts op de paardgerelateerde forums had. Nu had ik op dat moment al 100+ posts. Dus ik een berichtje gezonden naar de moderator. Krijg ik volgend antwoord :
Je hebt inderdaad 25 zinvolle berichten nodig op de paardgerelateerde forums (da's net iets anders dan paard-gerelateerde onderwerpen of antwoorden ).
In de FAQ / Help staat uitgelegd welke tabbladen daar onder vallen.
Nu schrijf ik niks anders dan (in mijn ogen althans) 'zinvolle berichten', dus ben ik eens bij FAQ gaan kijken waaraan het kan liggen... en wat lees ik daar :
Je kunt alleen toegang krijgen als je meer dan 25 zinnige posts hebt geplaatst op de specifieke paardenforums, dit zijn de informatieve forums die je vindt onder het eerste tabblad (informatief). Zo maar berichtjes plaatsen om zo snel mogelijk aan die 25 te komen is niet toegestaan.
Toen werd me alles duidelijk. Ik post voornamelijk in de rubriek WPC en die vind je dus onder het tweede tabblad (kantine).
Als je dus een KWPN hebt en je schrijft bv. onder FA - EHK iets over de keuze van hengst die je volgend jaar zou gebruiken voor je merrie, dan is dit "paard-gerelateerd", want het staat op het eerste tabblad (informatief). Maar... als ik iets gelijkaardigs schrijf onder WPC is dit plots niet meer "paard-gerelateerd", want dan valt het onder het tweede tabblad (kantine).
Vandaar de vraag : zijn Tinkers, Haflingers, Fjorden, Welsh Pony & Cob, Arabische Volbloeden, Barokke en Klassieke Rassen, Shetlanders, Gangenpaarden en New Forests GEEN paarden ?
En zeg nu a.u.b. niet dat zo'n onderwerp thuishoort onder FA - EHK ipv WPC (het is trouwens maar een voorbeeld), want dan gaat je post gewoon verloren tussen al de rest. Zo'n post (en andere) staat echt beter bij het desbetreffend ras.