soort van kieskeurig.nl review site op bokt? idee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sash

soort van kieskeurig.nl review site op bokt? idee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 11:30

Daar zat ik aan te denken toen ik aan het bokken was. er zijn vaak vragen over bijvoorbeeld rijbroeken, hoe vallen ze, hoe zitten ze, zijn ze warm of niet? en over bijvoorbeeld dekjes, dik/dun/warm/ventilerend etc.

omdat er veel verschillende topics zijn is het altijd erg zoeken om nou de juiste antwoorden te vinden. daarom dacht ik aan een forum vergelijkbaar met http://www.kieskeurig.nl hier staan producten op waar bezoekers een cijfer voor kunnen geven en hun mening (in tekst) ook staan er prijzen bij van verschillende winkels.

misschien dat dit veeeeel te ver gaat, ik ben niet zo technisch en weet dan ook niet of dit gemakkelijk te maken is maar het leek me een goed idee!

wat vinden jullie ervan?

Mars

Re: soort van kieskeurig.nl review site op bokt? idee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 16:56

Het idee op zich vind ik goed, ik denk alleen dat het technisch vrij moeilijk
is en ook ontzettend veel werk voor de modjes met zich meebrengt.
Producten die 3x worden gereviewd, sluikreclame etc. Allemaal best veel werk...
Eigenlijk zou je daar dan ook weer een zoeksysteem voor moeten hebben,
zodat je producten op naam kunt zoeken etc.
Misschien denk ik te moeilijk hoor, maar het lijkt me wel vrij lastig te realiseren...

Al zou het wel ontzettend handig zijn!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 17:46

En daarbij: Wat de ene een lekkere warme rijbroek vind, vind de ander een dun zomerbroekje. Knipoog Wíé gaat het reviewen op zich nemen? Want als je het door heel bokt laat doen, loop je inderdaad kans op slecht gereviewde spullen en reclame. Maar daarbij denk ik niet dat er één persoon is die graag alle honderden dekjes op de wereld wil gaan uittesten en beschrijven Knipoog

Nee, sorry, ik denk niet dat het haalbaar is..

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 17:50

Ik denk niet dat het werkt... er zijn zóveel producten... dat het gewoon onbegonnen werk is. Bovendien zie je nu al heel vaak bijvoorbeeld voorstanders van anky dekjes of tegenstanders, dus een echt eerlijk beeld krijg je niet als er meer voorstanders dan tegenstanders van de ankydekjes reageren. Dus nee... lijkt mij niet praktisch

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 17:54

Ik vind het ook een goed/leuk/handig idee, maar zoals meerdere zeggen, vraag ik me af of dat echt gaat werken en in elkaar te zetten is.