Topics waar iedereen reageert en niemand leest

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sash

Topics waar iedereen reageert en niemand leest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 23:18

ik "erger" me nogal aan de topics zoals; wat voor merk zadel hebben jullie? in zulk soort topics zet iedereen zijn/haar zadelmerk neer en that's it. volgens mij word er niet eens gelezen wat anderen hebben geantwoord. en wat voor nut hebben zulke topics nou? ik snap niet dat mensen zulke topics nog openen en hierin reageren.

is het eigenlijk wel toegestaan?
Laatst bijgewerkt door Sash op 29-11-07 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt

vivana

Re: Topics als: wat voor merk zadel hebben jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 23:19

en wat wil jij nu horen??

Sash

Re: Topics waar iedereen reageert en niemand leest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 23:22

of het toegestaan is en waarom eigenlijk.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 23:24

Hoeveel paar schoenen heb je? Ook zo'n topic Nagelbijten / Gniffelen Leuk om te melden dat je 72 paar hebt en het in de computer op een lijst bij houd, maar uhm... Leest iemand dat?

Maar het is voor zover ik weet gewoon toegestaan.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 23:58

Ja, je hebt ergens wel gelijk.
Al is het leuk om te vergelijken en kijken hoeveel andere ervan hebben, of wat andere doen..
Het kan ook nuttig zijn Ja

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 00:06

Ik vind het wel leuk om daar even doorheen te bladeren, kijken wat gemiddeld is en wat de extremen.. Beetje vergelijken waar jij dan ongeveer valt Knipoog
Met korte antwoorden is dat nog wel te doen, sommige van dit soort topics vragen om uitgebreidere antwoorden, dat vind ik dan wel weer lastig met steeds dezelde soort antwoorden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 00:22

Sash schreef:
ik "erger" me nogal aan de topics zoals; wat voor merk zadel hebben jullie? in zulk soort topics zet iedereen zijn/haar zadelmerk neer en that's it. volgens mij word er niet eens gelezen wat anderen hebben geantwoord. en wat voor nut hebben zulke topics nou? ik snap niet dat mensen zulke topics nog openen en hierin reageren.

Goed punt!!
O héél erg herkenbaar, ik kan dr ook niets mee. Dat noemen ze de meeuwenflats kolonie,
heel triest eigenlijk iedereen flatst zn handel neer en kijkt er verder niet meer naar om, ik zit zo níet in elkaar, kán dat gewoon niet.

je ziet het veel op forum's maar ook IRL....denk maar eens aan de verhalen die je soms verteld op straat, wie luisterd er nu echt, dan zijn dr toch maar bar weinig.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 00:32

Chiqa schreef:
...Dat noemen ze de meeuwenflats kolonie...

ROFL Ik hoop niet dat je hier copyright op hebt maar die ga ik zeker eens gebruiken.

Maar dat soort topics kan ik me ook zeer aan ergeren, het lijkt voor sommigen echt een manier om maar te kunnen posten (ook voor het berichtenaantal) zonder er moeite voor te hoeven doen. Geen kip leest alle antwoorden, zeker niet als er nergens een uitleg of motivatie bij staat. Ik sla dat soort topics heel erg snel over.

Elinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 00:38

delerium, daar heb je zeker gelijk in.
er zijn heel veel mensen die overal maar snel een ja, nee of misschien typen, om zo maar snel een hoog berichten aantal te hebben, ?? en daar over op te kunnen scheppen, of dat stoer te vinden ??
ik erger me er ook aan ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 01:15

Delerium nee zit geen copyright op hoor Knipoog Heb het ooit eens op een
ander forum gelezen en onthouden, vond het wel een goeie...

Elinee schreef:
zijn heel veel mensen die overal maar snel een ja, nee of misschien typen, om zo maar snel een hoog berichten aantal te hebben, ?? en daar over op te kunnen scheppen, of dat stoer te vinden ??

Ik weet het niet, maar vidn het wel mateloos irritant als ik zie dat er meerdere mensen een vraag stellen en het TS geen enkele moeite doet om et lezen wat de reactie's zijn, die gaan dus bij mij
na een paar pogingen hop op de foei lijst.

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 01:32

o ja kan me er ook matteloos aan ergeren. hoeveel dekjes heb jij, welk zadel. welke schoenen...

heb ik zoiets: wil je ook nog weten wat voor onderbroek ik aan heb?

lekker interessant. not.

krijg je weer 85 pagina´s met wat voor anky dekjes iemand in zijn kast heeft liggen... gaap

ook irritant: mensen die een topic openen en er vervolgens zelf nooit meer op reageren. open dan geen topic

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 05:46

Kun je net zo goed een topic open met hoeveel broeken heb je

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 08:46

En in feite zijn het dus allemaal oneliners. Nagelbijten / Gniffelen Je onderbouwt niets, je kunt verder niets uitleggen, je zegt alleen dat je dat zadel hebt en meer niet.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 08:49

Of mensen reageren massaal in een topic zonder de beginpost te lezen.
Laatst ook zoiets. Titel was iets van "Rijden met cap"
De TS beweerde dat het rijden met cap niet veilig is.
Vervolgens reageren heel veel mensen met iets in de zin van "je hebt helemaal gelijk, ik doe met rijden altijd een cap op, wel zo veilig"
Rolleyes

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 10:27

Nymphadora schreef:
Ja, je hebt ergens wel gelijk.
Al is het leuk om te vergelijken en kijken hoeveel andere ervan hebben, of wat andere doen..
Het kan ook nuttig zijn Ja

dan is het inderdaad wel interessant want dan lees je ook werkelijk. maar ik denk dat je dan toch een van de weinigen bent.
veel mensen flatsen Vork hun antwoord inderdaad neer en kijken er nooit meer naar om.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 10:31

Als zo´n topic al die ´domweg posten voor het posten´-bokkers een plezier doet. Waarom niet denk ik eigenlijk. Lachen

Over het algemeen kun ej aan de titel al redelijk snel aflezen of een topic wel of niet die kant op gaat, dus dat scheelt weer.

Bokt is een vermaak en als een deel nu zich vermaakt in een aantal topics om domweg zonder interesse van anderen iets neer te zetten. Vind ik het prima. Misschien dat men op die manier niet overal willekeurig allerlei mededelingen over aantallen schoenen/ rijbroeken/ setjes etc. neerzet. Op deze manier beperk je dit nog tot een select aantal topics..

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 10:36

Je kan zon topic toch gewoon negeren?
Bokt is ook niet zo klein dat je er niet omheen kunt. Knipoog

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 10:38

van mij mogen ze ook worden verboden, maarja.... dan heb je alweer een regel erbij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 10:38

Aan die berichter erger ik me nog niet zo snel, je ziet snel genoeg waar het op uit gaat draaien en dan ben ik weg uit dergelijk topic.

Wat ik meer irri vind is dat mensen een beginpost lezen, ondertussen de TS op bladzijde 5 verteld dat ze het nu door de berichten anders gaat doen en dat er dan nog ff iemand aangekakt komt met wat al 5 bladzijdes is gezegt...

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 10:40

runningkawa schreef:
Aan die berichter erger ik me nog niet zo snel, je ziet snel genoeg waar het op uit gaat draaien en dan ben ik weg uit dergelijk topic.

Wat ik meer irri vind is dat mensen een beginpost lezen, ondertussen de TS op bladzijde 5 verteld dat ze het nu door de berichten anders gaat doen en dat er dan nog ff iemand aangekakt komt met wat al 5 bladzijdes is gezegt...

Nou met dat laatste ben ik het helemaal eens.
Zo vevelend voor de ts en iedereen valt die poster weer aan enz enz Tong uitsteken
Naja, gewoon niet leuk Lachen

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 10:46

hihi, ik lees die meeuwenflats lekker door, wordt er heerlijk melig van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 15:40

Ook zulke lekkere topics, wat betaal jij voor je auto?
Allemaal onzinnig, ik tem ze ook meestal worden ze wel gesloten.
Ik denk dan open een pol oid, gelezen wordt er toch niet maar heb je wel een mooi overzicht op je vraag Ja
Zucht..maar dan moet je natuurlijk wel weten hoe zoiets werkt.

twister24 schreef:
hihi, ik lees die meeuwenflats lekker door, wordt er heerlijk melig van.

Serieus tot hoeveel pagina's lees je dan en waarom wordt je daar melig van?

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 23:48

ligt er een beetje aan, de ene keer heb ik na drie de slappe lach, en soms duurt het wat langer, ik wordt er melig van omdat niemand reageert op het eigenlijke bericht, soms is het leuk om te zien waarneer het eindelijk over iets anders gaat, ik moet je wel eerlijk bekenen dat ik die topics altijd in het weekend lees met mijn vent op zijn computer er naast en een glaasje wijn en een bakkie chips in het midden, vaak is het dan al ver na tweeen. soms gaat het nergens meer over en dan moet ik zelf terug naar het eerste bericht om te zien wat er nou toch ook weer gevraagd werdt. tja het is flauw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 00:03

Wat ook eenenorm hoog meeuwenflats gehalte heeft inlcusief zin inhoud [HK] Hyves! gaat echt helemaal nergens meer over...

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 00:05

Inderdaad zeer irritant ik ben weleens opener geweest van zo'n topic met als bedoeling om ervaringen te horen, helaas waren er vrij veel die alleen een merknaam noemde van hetgeen zei hadden en meer niet.