Even voorstellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

paulien8

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 20:01

Hallo allemaal,

Ik ben Paulien Lowes en woon in Gieten. Ik rij al paard vanaf mijn negende. Ik heb op verschillende pony's en paarden gereden. Vorig jaar september heb ik mijn eigen paard gekocht. Ze heet Zozelma(noem haar zoë) en ze is drie jaar, het is een kwpn'er en is bruin van kleur met een lief kolletje. Met zadel maken was ze heel erg braaf, het is een paard met een goed karakter. Onlangs heb ik mijn eerste onderlinge wedstrijd gereden en was meteen derde! Haha!. Mijn tweede onderlinge viel ik net buiten de prijzen maar was erg tevreden met mijn 195 punten! In jan. ga ik officiele wedstrijden met haar rijden..

Ik heb me aangemeld omdat ik gister heb gehoord dat het paard van mijn zus en vader en ook een beetje van mij is overleden. Hij heeft een acute koliekaanval gehad die zo heftig was dat hij het niet kon overleven. We hebben hem helaas moeten inslapen. Zie verder op het forum memoranium. Zo zie je maar weer hoe kwetsbaar het leven is. Huilen
Mijn vriendin Mineke vertelde me dat ik hem daarop moest zetten ter herinnering.

Ik heb nog een vraagje: het lukt me niet om de foto's erop te krijgen. Wie kan me helpen?

Groetjes Paulien

Gipsylover

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 20:43

Sterkte meid! Wel gezellig dat je op bokt komt!