Ik zocht dat topic terug bij mijn eigen berichten, maar omdat de titel verandert was las ik eroverheen ( ik dacht in eerste instantie dat dat een heel oud topic was ) en ging op zoek naar het topic met als titel: Vrouw bevalt en vergeet kindje mee te nemen. Is het niet handiger om de oude titel te behouden en erachter te zetten: Update > blabla.. ?
Nou, ik begrijp eigenlijk wel wat ze bedoelt. Vindt het niet zo heel duidelijk dat het een update betreft Ik had zelf wel even update in de titel geplaatst....
T is soms inderdaad wel behoorlijk puzzelen omdat je de titel ook weer niet te lang kan maken.
Dniesjj117, dan loop je weer tegen het aantal tekens in de titel aan. 'onderaan pagina 5' zie je vaak bij de reguliere topics met bv problemen; in nieuwstopics zoals hier vind ik 't op zich wel prettig als ik meteen de stand van zaken zie en niet eerst op pagina 5 nog moet gaan zoeken.
Die titel die er was, was vrij lang. Ik denk dat het update gewoon daar al weggevallen is en dat daarom voor een compleet andere titel gekozen is.
Zelf probeer ik om update wel in de titel te vermelden, eventueel door de titel in te korten ('kind vergeten na bevalling'), of door een 'update-titel' zoals hier (met letterlijk update erin).