Topictitel ineens verandert, andere manier ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Topictitel ineens verandert, andere manier ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:16

Het gaat om dit topic: [NM] Moeder overleden baby aangehouden

Ik zocht dat topic terug bij mijn eigen berichten, maar omdat de titel verandert was las ik eroverheen ( ik dacht in eerste instantie dat dat een heel oud topic was ) en ging op zoek naar het topic met als titel: Vrouw bevalt en vergeet kindje mee te nemen. Is het niet handiger om de oude titel te behouden en erachter te zetten: Update > blabla.. ?

Ann

Re: Topictitel ineens verandert, andere manier ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:56

Ik denk dat voor deze manier gekozen is omdat nu meteen duidelijk is wat de update is. Er kunnen maar een maximaal aantal tekens in de titeltekst. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:53

Nou, ik begrijp eigenlijk wel wat ze bedoelt. Vindt het niet zo heel duidelijk dat het een update betreft Bloos Ik had zelf wel even update in de titel geplaatst....

T is soms inderdaad wel behoorlijk puzzelen omdat je de titel ook weer niet te lang kan maken.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:43

Ik vond de titel nog vrij onduidelijk ook (las er n.l. een , tussen, dus: moeder overleden, baby aangehouden Haha! ).

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 17:03

Hahahaha, Craignethan, dat las ik ook *LOL* . Ik moest echt ff 2 keer kijken Nerd .

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 18:18

Craignethan schreef:
Ik vond de titel nog vrij onduidelijk ook (las er n.l. een , tussen, dus: moeder overleden, baby aangehouden Haha! ).

Dat las ik idd ook, snapte er helemaal niks van.

Ik denk idd ook, dat er beter update oid in de titel duidelijker was geweest. Lachen

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 18:20

Ja, dat las ik ook. Maar meestal bij updates staat er toch ook gewoon "update pagina 5"bijvoorbeeld, in plats vn en andere titel?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 11:02

Dniesjj117, dan loop je weer tegen het aantal tekens in de titel aan. 'onderaan pagina 5' zie je vaak bij de reguliere topics met bv problemen; in nieuwstopics zoals hier vind ik 't op zich wel prettig als ik meteen de stand van zaken zie en niet eerst op pagina 5 nog moet gaan zoeken.

Die titel die er was, was vrij lang. Ik denk dat het update gewoon daar al weggevallen is en dat daarom voor een compleet andere titel gekozen is.

Zelf probeer ik om update wel in de titel te vermelden, eventueel door de titel in te korten ('kind vergeten na bevalling'), of door een 'update-titel' zoals hier (met letterlijk update erin).