Het zou toch heel handig zijn als je in je lijstje met eigen berichten bepaalde topics kunt verwijderen die je niet terug wil laten komen. Of dat je bijv. alleen de topics aan geeft als je die in je eigen berichten terug wil zien. Ik hoop dat ik duidelijk ben. Nu heb ik wel eens dat ik in een topic een reactie wil geven maar het niet doe omdat ik weet dat het topic steeds weer bovenaan bij mijn eigen berichten komt te staan. Eigenlijk wil ik zelf kunnen beslissen welke berichten voor mij interessant zijn om ze toe te voegen aan mijn eigen berichten mapje. Is dit misschien te realiseren of ben ik de enige die er zo over denkt.
Ik zat ook al over zo iets na te denken ja! Er zitten bij mij topics tussen waar nog steeds in gepraat word, maar waar ik eigelijk niks mee wil (spelletjestopics). Dat is best wel irritant. Het zou mij inderdaad een handige optie lijken
Ik denk alleen technisch een lastige om te realiseren.
Wat mij opvalt is dat ik bij bookmarks alleen maar vanaf het begin kan kijken. Als je daar ook zou kunnen werken vanaf de laatste keer dat je er was, is dat ook een goede manier.
Maar misschien is het wel mogelijk om een soort abbonement te nemen op een topic als je iets plaatst. En als je daar behoefte aan hebt dit abbonement kunt opzeggen. Dus dan moet je van te voren aangeven of je het topic steeds in je eigen berichten terug laat komen of dat je het niet interessant vind en dus geen abbonement erop neemt.