Ik ben nu al een paar dagen online, en zie nu pas waar ik me kan voorstellen.
Dat zal ik dan maar gelijk even doen. Ik ben Karin, ben 30 jaar en, je raad het al, gek op paarden. Ik heb nu bijna 8 jaar een verzorgpaard, Major. Vroeger heb ik een eigen paard gehad, maar daar heb ik nu geen tijd en geen geld meer voor dus ben ik heel blij dat ik Major gevonden heb. Ik ben activiteitenbegeleider van beroep. Behalve paarden heb ik nog een paar hobby's: ik ben gek op fotograferen, ik speel gitaar, ik zeil, ik lees graag en ik schrijf ook graag. Ik woon samen met mijn vriend en we hebben samen 2 parkieten en 2 cavia's.
hoi hoi, welkom op bokt! Ze hebben je al gewaarschuwd voor de verslavende werking. En het is waar Ik ben mieke, 20jr en heb een fjorden merrie cunna van 1jr. Heel veel plezier hier toegewenst.
Heyyyy, heb al op je andere topic gereageerd: maar alsnog: Welkom!!! Het is even uitzoeken, maar je bent er zo uit hoe alles werkt.. Maar aan het aantal berichten te zien, ben je al aardig ver
Hey hallo! Heb gelijk je topic even gelezen, echt heel vervelend!! Weet je wat zo dom is?? Ik dacht vanmiddag al van.. Je komt me zo bekend voor.. Maar waarvan??! En toen je zei kekavo: JAAAA! PF natuurlijk haha Wel raar; eerst kom ik je tegen op internet, dat in de dierenwinkel en dan op stal! Heel veel plezier hier (ik heb al hardstikke veel geleerd van dit forum ) Groetjes, Corien
Hihi, ik was net weg vanmiddag, en toen dacht ik, is dit niet Corien van de dierenwinkel? Maar toen kon ik het je al niet meer vragen Wat is de wereld toch klein, he?
Haha ja echt grappig; we hadden elkaar zelfs op stal in de zomer al gesproken toen we nog geen internet contact hadden (toen ha dik Selina nog als verzorgpaardje). Jeetje, haha ik dacht ook al dat je me niet herkende omdat je me anders noemde.. Maar nu vergeet ik nooit meer wie je bent (waar ik je ook tegenkom haha )
Ik ook jou niet Ik zag alleen maar iemand met Basje lopen en dacht je daardoor te herkennen als iemand anders. Want jou had ik nog nooit met hem gezien