Vraagje aan mods m.b.t. foto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Isegrim

Vraagje aan mods m.b.t. foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 14:10

Hoi,

Ik zit hier nog maar net, dus mijn excuses als dit al tot in den treure is besproken, bevochten en bediscussieerd, maar ik heb een vraagje en ik kon het antwoord niet terugvinden in de forumregels...

Waarom is het in een topic als dit hier: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=51&t=610192&start=225

niet toegestaan om foto's gewoon in het topic te zetten? Is dat omdat er rekening gehouden wordt met mensen die nog een inbelverbinding hebben (bestaan die nog? Haha! )? In mijn ogen zou het de leesbaarheid van zo'n topic enorm ten goede komen als je de foto's gewoon kon zien. Nu moet je steeds een andere tab of een ander venster openen om de foto's te kunnen zien.

Ik vroeg me dus gewoon even af wat hier de gedachte achter was.

Siempie

Re: Vraagje aan mods m.b.t. foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 14:54

Het is inderdaad zo dat er nog wel mensen zijn met een trage verbinding, daarom is er zo'n beperking. Al plaatst iedereeen maar 2 foto's in een reactie, dan zijn dat toch 50 foto's op 1 pagina. Dan kan het vrij lang duren voordat een pagina geladen is. Niet iedereen heeft een snelle verbinding die dat aankan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 14:56

De reden is dat het daar niet toegestaan is, omdat het puur een fotoverzameltopic zou worden. En die zijn niet toegestaan vanwege de reden die Siempie hierboven noemt.

Daarnaast plaatsen heel veel mensen ook niet 2 foto's, maar vaak ook veel meer foto's, dus dat zou betekenen dat je ook een pagina kan krijgen met 100 foto's. Dat kunnen veel verbindingen, maar ook veel computers niet hebben Lachen

Vandaar dat we ervoor gekozen hebben om het als link neer te zetten, want dan kan een ieder die het wil zien, gewoon de links aanklikken Lachen

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 14:59

Okee. Bedankt voor het antwoord. Lachen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 22:59

Antwoord gegeven, hier een slotje.