mirm schreef:Domme vragen bestaan niet, toch? Heb ik tenminste altijd geleerd. Wel domme reacties!
Ik heb niet voor niets domme tussen aanhalingstekens geplaatst, die bestaan inderdaad niet maar weet geen vervangend woord wat dezelfde betekenis heeft.
ellepel schreef:ja of je opent een topic er over
mij maakt het niks uit, bokt is een forum voor iedereen dacht ik, die gek is van paarden
en als je toevallig niet goed weet hoe je moet zoeken via google of wat voor site dan open je een topic.
doe ik ook wel es hoor,dan heb ik gewoon niet het goede antwoord gevonden en vraag ik het aan alle boktmensjes.
en gelukkig vind nooit iemand dat erg

Om even als voorbeeld een topic te nemen op LZP, daar wordt een vraag gesteld of er koopavond is, mij lijkt het dan een kleine moeite om koopavond + plaatsnaam in te typen in google?
Pistasche schreef:Dat is wel zo maar soms wil je een specifieker antwoord of het antwoord dat je wult kan je niet vinden. Bokt is daar toch ook een beetje voor? (het vragen, niet de onzinnige topics)
Het gaat mij ook niet om vragen waar verschillende antwoorden op kunnen komen, maar om vragen waar men eigenlijk het antwoord wel op weet of iig zeer simpel achter te komen is via een zoekmachine.
WildWings schreef:Het hangt er een beetje vanaf. Veel paardenvragen kan zooo veel over gediscussierd worden en over veel dingen denken mensen gewoon anders. Ik vind het bij veel dingen ook fijn om van veel mensen antwoord te hebben. Maar bij echte feitvraagjes ("wat is lichtrijden", om maar wat te noemen

) kan google inderdaad gewoon gebruikt worden en soms is dat best ergerlijk. Maar vaak kom ik die topics niet tegen, eigenlijk

Feitvragen, dat is eigenlijk een goede benaming van wat ik bedoel 
Discussies zijn hardstikke mooi, om maar even bij het lichtrijden te blijven:
-Wat is lichtrijden? Het antwoord daarop is simpel en makkelijk te vinden.
- Is lichtrijden moeilijk? Daar kun je al weer verschillende antwoorden op krijgen.
Het gaat mij er niet zo zeer om dat er vragen worden gesteld, alleen maar goed juist, maar wel om het ''niveau'' van de vragen.
Het valt me nu redelijk mee met dergelijke vragen maar soms kom ik achter elkaar topics tegen waarbij ik denk dat men dat zelf had kunnen opzoeken in de tijd dat ze het berichtje hadden getypt