Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lest schreef:denk het wel,
maar ik heb een andere vraag, ik kreeg laatst een pm van een comleet onbekende voor mij die wilde dat ik naar één of andere site ging zodat zij weer hoger kwam ofzo.
Ik ben hier eigenlijk helemaal niet van gedient en ik heb gewoon de pm verwijdert, maar mag dit ?
Lest schreef:Ik ben hier eigenlijk helemaal niet van gedient en ik heb gewoon de pm verwijdert, maar mag dit ?
kekavo schreef:Ik heb een vraagje. Ik heb gezocht in de regels maar ik kon er niks over vinden.
ik heb een klein paardenforum. Mag ik de link daarvan in mijn onderschrift plaatsen?
polly2 schreef:Dit had je eigenlijk niet eens hoeven vragen. Als iets niet mag, hoor je het snel genoeg.
Citaat:Ik erger me er niet aan, kom toch alleen maar om de posts te lezen en om te reageren dus ja. Wat ik dan weer niet eerlijk vind is dat je geen links van sites in je onderschrift mag hebben die voor jou van belang zijn (ging om een site waarbij mensen paardenspullen van mij moesten kopen door te klikken op een nepproduct waarmee ik geld verdiende) en laatst zag ik dus iemand alsnog met dat onderschrift : gratis paardenspullen te koop. Dat is afleiding, geen gek die denkt goh..dat zal van een site vandaan zijn. Dat is dan weer niet eerlijk want ik mag het ook niet.