Vind ik een heel goed plan . Ik ben 2 keer opzoek geweest naar een nieuwe stal (voor onszelf en voor een vriendin) en ik merk dat het best lastig gaat omdat er zóveel mensen een topic erover openen, vooral in mijn regio. Zo'n lijst is best handig .
vind ik idd vrij handig! misschien ook een tip om een eventuele wachtlijst erbij te vermelden en kort wat de stal te bieden heeft
Ja, maar de wachtlijst veranderd met regelmaat, en dan gaan we een topic krijgen over hoeveel wachtenden er voor u zijn.. dat lijkt mij dus niet handig.. Wel wat je op een stal kan verwachten zoals binnenbak weidegang etc..
Wat Antheman zegt klopt: op dit moment is dat op Bokt nog niet te realiseren. Dit is wel een functie die in de toekomst misschien toegevoegd kan worden.
Haha, je hebt vast geen idee hoeveel stallen er wel niet per provincie zijn he? Telt het boertje wat een paar stallen verhuurt dan ook mee? Volgens mij zou je dan alleen al voor twente op een paar 100 stallen komen...
Misschien zou iets dat bokkers zelf de stal waar ze staan bij kunnen voegen iets is, maar hier zitten al iets van 7 stallen zeer dicht op elkaar en dan woon ik in een dorp, d'r zijn heel veel van zulke dorpen. Het zou niet realistisch zijn om te verwachten van het beheer dat ze zoiets realiseren.