sinds een tijdje kijk en post ik hier op het forum dus leek het me wel zo netjes om me alsnog voor te stellen

Mijn naam is Sandra ben 24 jaartjes jong en woon in het mooie Groningen
Ik heb sinds kort mijn eigen pony namelijk een Fjord
Ze staat bij ons aan huis en ben dus iedere dag druk met dr bezig.
Ik heb expres voor Lindia gekozen omdat ik een echte beginnerspony zocht aangezien het voor mij al meer dan 13 jaar geleden was dat ik had paardgereden op een manege, maar ja ben die tijd erna altijd wel gek van paarden geweest maar niet dat ik er graag zelf eentje wou hebben had er gewoon weg geen tijd geld of ruimte voor, maar nu heb ik haar lekker aan huis staan.
Lindia is een fjorden merrie van 16 jaartjes jong.. ze heeft stamboek papieren en diverse premies behaald ook heeft ze in het verleden al eens een veulen gekregen.Ze is beleerd voor de kar en is super bomproof en verkeersmak

Ze is vrij mak met alles soms een beetje eigenwijs..maar echt mijn droompaardje..
Ze loopt ook dressuur (bij de vorige eigenaar) ik heb wel geluk gehad moet ik zeggen met de aankoop van haar ze was zeker niet duur (heb dr laten keuren) en helemaal gezond en kreeg alle spulletjes er ook nog eens bij, nu ben ik tzt steeds weer nieuwe spullen aan het kopen

Als jullie vragen hebben brand maar los !!!