Mensen reageerder hier enthousiast op en er waren veel mensen oprecht geinteresseerd. Het is dan ook niet zo vreemd dat er via/ dankzij bokt diverse honden en katten een nieuw baasje hebben gevonden.
Mensen die particulier voor hun hond, kat, konijn, cavia, vogel etc. een nieuw huis zochten, konden gewoon een topic aanmaken op [EA-OV]
Sinds een tijdje is er een nieuwe regeling op bokt. Herplaatsingsdieren komen in het centrale sticky op [BB].
In het begin leek mij (en vast ook veel andere dierenliefhebbers) een geweldig plan. Echter, na een tijdje bleek het totaal niet te werken. Ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen dat sticky's vrijwel nooit gelezen worden (en dat bleek ook wel uit het sticky voor vernieuwde regels van BB, waar ook iedereen overheen las).
Wat een leuk en goed plan leek, bleek dus helaas uiteindelijk niet te werken.

Vanmorgen keek ik eens op [EA-OV] en zag dat er diverse dieren werden aangeboden. Ik heb dus getemd, maar achteraf dacht ik; Waar ben ik nou in godsnaam mee bezig?

Door te Temmen ontneem ik dieren van zowel particulieren als van dierenbeschermingsorganisaties de kans op herplaatsing. Nu worden ze nog door veel mensen gelezen, maar als ze in het sticky komen, niet meer!
Om een lang verhaal kort te maken:
Het herplaatsingssticky voor dieren was een leuk plan, maar blijkt in de praktijk niet te werken.
Waarom kunnen we niet weer gewoon terug naar zoals het eerst was? Waren de topics op [BB] (en die op [EA]) dan zo tot last voor bokkers (graag jullie mening hierover)?
Het is in mijn ogen goed om soms regels aan te passen, maar als het niet blijkt te werken, waarom er dan wel stug mee doorgaan??