Idee voor centrale topics [CB]?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

Idee voor centrale topics [CB]?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 20:48

Omdat je soms door de centrale topics de normale topics niet meer ziet had ik een idee. Op [ENT] heb je een subforum, [ENT-HK] voor alle huiskamertopics van Entertainment. Is dit ook niet iets voor CreaBea? Dan krijg je dus iets van [CB-CENT]..

Zomaar een idee, of is dit al eerder aangekaart?

Eline

Re: Idee voor centrale topics [CB]?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 12:21

Volgens mij is er recent een behoorlijke 'schoonmaak' geweest met betrekking tot de centrale topics op CB, maar ik stuur de CB mods even een pbtje om ze op dit topic te wijzen.

Mireille

Re: Idee voor centrale topics [CB]?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:27

Zo als Eline al aangeeft is er inderdaad onlangs een grote schoonmaak geweest op [CB]. Zo is het aantal centrale topics terug gedrongen naar 4 stuks. Deze topics zouden elke vorm van (gratis) aanvragen moeten kunnen dekken.

Voor deze 4 topic is het niet echt nodig een subforum te openen.
Verder zijn er buiten die 4 om nog wel een aantal andere topics, maar deze zakken steeds weer en zijn wanneer nodig terug te vinden in het topic waar in al die linken verzameld staan.
Het gaat dan om topics met bijvoorbeeld de tag [INFO] en [GAME]. Maar ook dit zijn er zo weinig dat ze (naar mijn idee) momenteel niet het totale beeld van [CB] verstoren. Ik gok dat het aantal topics met een speciale tag op het moment ongeveer 1 op 8 is ofzo. Lachen