Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ibonn schreef:ShadowO: het gaat niet over albino's in de zin dat de paarden een genetische afwijking hebben. De paarden hebben alleen vroeger die naam gekregen omdat ze wit waren. Boerenwijsheid zeg maar![]()
Zou een verwijzing over albinisme hier wel thuis horen? Dat is toch meer iets medisch? Heb juist vermeden hier iets over te vermelden omdat het hier niet van toepassing is, ook al wordt albino in de naam vernoemd.
Citaat:Weet verder helemaal niets over albinisme en zal dus door iemand anders aangevuld meoten worden. Is me te ingewikkkeld
Ibonn schreef:En er is iets misgegaan denk ik. Ik kan nu alleen de American Cream aanklikken, de Albino is verdwenen.
De Cream is toch niet betwist, of wel?
[***] schreef:Ik vind het aardig warrig worden zo. Las net de nieuwe wiki over palomino, geen foto's erbij en er worden 2 registers genoemd, maar het palomino stamboek uit Belgie niet? Erg compleet vind ik het ook niet.
Citaat:En dat dan van alle kleuren maken? Dat Buckskin vond ik ook al zo vaag. Maak er dan 1 wiki van waar je verschillende foto's van de kleuren inzet en alle registers en stamboeken die er zijn onder elkaar zet, per kleur. Allemaal verschillende wiki's over palomino, bucksin, albino, cream vind ik niet echt overzichtelijk, rommelig zelfs en ik zie het nut er ook niet van in. Veel overlappen elkaar ook nog.
Citaat:Herschrijven van een artikel vind ik altijd moeilijk, ga toch al snel een een totaal ander iets ervan maken