Zodra je merkt niet genoeg kennis te hebben...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Falling

Zodra je merkt niet genoeg kennis te hebben...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 12:08

Wat doe je dan?

Ik heb mijn 25 nuttige paardenposts nog niet en ik moet dus nog bij informatief posten wil ik deze wel krijgen. Maar, wat doe je als je merkt dat je niet voldoende kennis hebt over de onderwerpen, en eigenlijk alleen maar mee kan doen met de l*llige 'welke cap wil ik nu hebben' topics..daar maar aan mee doen? Kijk, iedereen kan een l*lpraatje houden maar ik denk toch dat het niet op prijs wordt gesteld dat iedere nieuwkomer eerst hun lekenreacties gaan plaatsen in een toch wel belangrijk topic. Dat vind ik op het moment een beetje jammer, want ik rijd wel al bijna 12 jaar paard, heb vroeger pony's gehad en ben doorgegaan met een verzorgpony, maar over ziektes, verschillende caps en laarzen, of informatie over trailers heb ik niet. Dus wat doe je dan? Meer bokkers die dit herkennen? Of zijn jullie gewoon wat verder dan dat ik ben hiermee?

Jeannine

Re: Zodra je merkt niet genoeg kennis te hebben...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 12:11

Volgens mij valt het allemaal best wel mee Lachen Zoveel kennis heb nou ook weer niet en het is mij ook gelukt!

Succes

Falling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 12:12

Hmm ja en toch valt het bij mij dan niet zo mee als bij een ander. Ik ben hier nu 6 dagen maar topics waarin ik ook leuk kan meepraten zijn er niet, óf ik kijk niet goed rond..maar ik ben er elke dag dus dat lijkt me stug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 12:14

Je kunt toch ook iets vragen? Lachen

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 12:16

Er zijn ook zo ontzettend veel topics, ik lees veel meer dan ik post. Ik zit nu al een aantal jaren op bokt en vandaar dat ik wel een aardig aantal posts heb gehaald, maar hoe meer mensen er komen, hoe minder topics er zijn waar ik reageer.
Daarnaast kan juist iemand die nieuw is, een verfrissende kijk op bepaalde zaken hebben, dus reageer gerust Tong uitsteken

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 12:18

weet je zelf iets niet kun je natuurlijk ook zelf een topic openen met een vraag...
En er is toch altijd wel iets waar je ook ervaring of iets dergelijks in hebt...komt vanzelf..

Mpepers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 12:26

Ik heb een beetje hetzelfde eerlijk gezegd... Maar met zo'n berichtje als dit heb je er weer eentje bij...! Cool

Ik probeer wel topics te zoeken waar ik toch op kan reageren, al is mijn toevoeging dan niet altijd van waarde, je kan soms ook gewoon iets aardigs zeggen tegen iemand die in een moeilijke situatie zit. Ja

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 12:28

Ja precies, gewoon een topic openen over iets wat je graag wilt weten of iets wat je hebt meegemaakt. Dan krijg je vanzelf reakties en daar kun je dan weer op reageren. Ik post ook niet veel hoor. Het is dat ik in een huiskamertopic zit, anders had ik nog maar een paar posts gehad Lachen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 01:29

Over dit onderwerp lopen een aantal topics op FZ, hier een slotje.