Zodra je merkt niet genoeg kennis te hebben...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Falling

Zodra je merkt niet genoeg kennis te hebben...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 12:08

Wat doe je dan?

Ik heb mijn 25 nuttige paardenposts nog niet en ik moet dus nog bij informatief posten wil ik deze wel krijgen. Maar, wat doe je als je merkt dat je niet voldoende kennis hebt over de onderwerpen, en eigenlijk alleen maar mee kan doen met de l*llige 'welke cap wil ik nu hebben' topics..daar maar aan mee doen? Kijk, iedereen kan een l*lpraatje houden maar ik denk toch dat het niet op prijs wordt gesteld dat iedere nieuwkomer eerst hun lekenreacties gaan plaatsen in een toch wel belangrijk topic. Dat vind ik op het moment een beetje jammer, want ik rijd wel al bijna 12 jaar paard, heb vroeger pony's gehad en ben doorgegaan met een verzorgpony, maar over ziektes, verschillende caps en laarzen, of informatie over trailers heb ik niet. Dus wat doe je dan? Meer bokkers die dit herkennen? Of zijn jullie gewoon wat verder dan dat ik ben hiermee?

Jeannine

Re: Zodra je merkt niet genoeg kennis te hebben...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 12:11

Volgens mij valt het allemaal best wel mee Lachen Zoveel kennis heb nou ook weer niet en het is mij ook gelukt!

Succes

Falling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 12:12

Hmm ja en toch valt het bij mij dan niet zo mee als bij een ander. Ik ben hier nu 6 dagen maar topics waarin ik ook leuk kan meepraten zijn er niet, óf ik kijk niet goed rond..maar ik ben er elke dag dus dat lijkt me stug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 12:14

Je kunt toch ook iets vragen? Lachen

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 12:16