Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
runningkawa schreef:Overigens lijkt het me geen RT-D probleem
runningkawa schreef:Kun je even temmen
Dan doet een mod dat wel voor je
Judje schreef:Netjes is het niet, maarja, zelf zou ik er ook gewoon jouw site doorheen zetten en laat ze het dan maar gebruiken, want dan is het reclame zoals RK zegt.
cavaletti schreef:Judje schreef:Netjes is het niet, maarja, zelf zou ik er ook gewoon jouw site doorheen zetten en laat ze het dan maar gebruiken, want dan is het reclame zoals RK zegt.
We hebben bijna door al onze foto´s al de site gezet, maar dit word gewoon weggepoetst.
Dat is blijkbaar minder werk dan een eigen foto maken.
x_Marr schreef:Uhm.. doe je het zelf dan ook niet?
Ik zie toch echt foto's van de divoza site terug op joun site..
Schimmelig schreef:Ik kan mij er echt niet aan ergeren, gratis PR als Paardenconcurrent door google gehaald wordt als ze een foto doorlinken. Een foto jatten kun je redelijk onmogelijk maken met Oscommerce overigens
x_Marr schreef:Uhm.. doe je het zelf dan ook niet?
Ik zie toch echt foto's van de divoza site terug op joun site..
Alwiene schreef:Tijden geleden is het mij overigens zelfs gebeurd dat ik mijn foto's terugvond in de winkel van een concollega!! Hier stond weliswaar geen copyright op, maar dan nog vind ik het not done om zomaar mijn foto's te jatten. Die zijn er na enige keren vragen wel afgegaan(Of moet ik me gevleid voelen dat mijn, toen werkelijk echt nog niet zo professionele, foto's aangezien werden voor fotomateriaal van de producent?
)
Alwiene schreef:Schimmelig schreef:Ik kan mij er echt niet aan ergeren, gratis PR als Paardenconcurrent door google gehaald wordt als ze een foto doorlinken. Een foto jatten kun je redelijk onmogelijk maken met Oscommerce overigens
Oh ja? Mijn grootste foto's zijn 600 x 600 maak printscreen, sla op, en je hebt de foto. Hoe wil je dat onmogelijk maken?