Waar topic plaatsen???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gekketeckel

Waar topic plaatsen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 13:02

Ik had daarstraks een topic geopend op uit de kunst en kreeg meteen een slotje omdat er aleen werk van jezelf mag staan dus niet van andere(het was van mijn moeder)
Maar ipv dat er dan even gemeld wordt waar ik het wel moet plaatsen krijg ik gelijk een slotje,beetje vreemde zaak
Terwijl ik bv al 3 keer heb getemd in een ander topic wat een beetje een reltopic is ,en daar wordt niet eens op gereageerd en mijn topic staat er hooguit een uurtje op en er gaat een slotje op
Ik vind dit persoonlijk een beetje vervelend ,wat vinden jullie ? Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door gekketeckel op 18-10-07 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

timokyana

Re: Beetje vreemd,

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 13:03

Ik tem wederom weer.
Dit hoor eerde bij forumzaken.

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 13:03

Dit staat hier verkeerd Knipoog

Maar ik denk dat er in dat reltopic misschien net geen mod online was en die van uit de kunst wel. Niet te druk om maken.

Santosww

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 13:09

ik kreeg net ook een PB dat ik op de UK mijn mening moet onderbouwen, maar wat ik wilde zeggen was al genoemd en zei dus quote bla bla bla quote.

Helemaal mee eens. Hebben ze mijn bericht verwijderd... Moet ik dan hetzelfde typen??? Soms vindt ik de regels op bokt een beetje tever gaan.

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 13:13

timokyana schreef:
Ik tem wederom weer.
Dit hoor eerde bij forumzaken.

Bloos sorry idd je hebt gelijk
Laatst bijgewerkt door gekketeckel op 18-10-07 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

ladymagic

Re: Waar topic plaatsen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 13:25

tuurlijk sluiten ze hem zonder te zeggen waar je het topic dan wel mag plaatsen. Je mag gewoon geen topic met iets van irmand anders plaatsen, nergens...

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 13:25

Sorry hoor maar het was gewoon van mijn moeder Tong uitsteken dat mag toch wel,

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 13:28

Ze moeten toch ergens een lijn trekken en daar aan vast houden.
Niet eigen werk mag gewoon niet geplaatst worden. Niet aanvallend naar jou bedoelt maar wat moeten ze dan? Dan mag de een wel plaatsen en de ander niet? moeder, oma, zus, tante, nichtje, vriendin, waar trek je de lijn dan?

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 13:30

Tja nou laat maar andes onstaat er hier een of andere discussie die absoluut niet nodig is,wilde aleen wat laten zien maar goed dan niet Lachen

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 13:32

Met die link ziet iedereen je topic alsnog Clown .
Ik wilde ook geen discussie, alleen een antwoord geven op je vraag waarom je niet gezegd werd waar je het wel mocht plaatsen.

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 13:33

Link verwijderd Lachen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 14:49

[WWW] > [FZ]

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 17:47

Madrieka: op de verschillende fora van bokt gelden verschillende regels. Bovenaan elk forum vind je altijd een topic dat 'Welkom op...' (bijvoorbeeld 'uit de kunst') heet, in dat topic vind je alle regels die gelden in een bepaald deel van Bokt. Eén van de regels van UitDeKunst is dat je alleen werk van jezelf mag laten zien.

Foto's van werk van anderen mogen nergens op Bokt geplaatst worden. Er is een tijdje een forum geweest waar dat wel kon (fotofun) maar dat is gesloten omdat veel mensen zich daar niet aan de regels hielden en het forum op die manier veel werk voor moderators met zich meebracht.

Dat je tem op een topic op Bokt nog niet is behandeld door een moderator, maar dat er op je eigen topic wel een slotje komt kan gebeuren: moderators 'werken' vooral op hun eigen forum. Als de moderator van bijvoorbeeld HAW nog bij haar paard is, en die van UitDeKunst thuis achter de computer zit, kan het dus voorkomen dat je tem op HAW nog even blijft staan, maar een veel nieuwere TEM op UK wel wordt behandeld.

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 13:59

Thanks voor de uitleg Knipoog Haha! jammer dat dat andere forum weg is maarja misbruik is ook niet leuk Haha!