Relatie-drama's overheersen LZP!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

Relatie-drama's overheersen LZP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 11:40

Sorry, ik wil niet klagen over bokt, want heb het er hardstikke naar m'n zin, maar al die "Wat moet ik nu aan met mijn vriend?"-topics komen me onderhand mijn neus wel uit. Er zijn twee standaard antwoorden op ál die topics (A. Maak het uit. B. Probeer het nog even), die wat mij betreft allemaal in één centraal topic oid gezet mogen worden Nagelbijten / Gniffelen

Of nouja, misschien is dat wel erg kort door de bocht gezegd hoor, maar de helft van de topics in LZP gaan over een vriend die iets te verbergen heeft, en ruzie, een samenwoon-actie die niet geslaagd is, twijfels over de betrouwbaarheid van vriendlief, enz, enz, enz. Daardoor worden alle leuke, nuttige topics een beetje ondergedolven. Door al die bomen zie je het leuke, oorspronkelijke, gezellige bokt-bos niet meer, zeg maar Knipoog

Ik begrijp best dat alle meiden hun drama-verhaal het liefst zo snel mogelijk ergens kwijt willen, maar gaat dit niet een klein beetje ten kostte van het lzp-niveau?

Reacties als: "Dan kijk je toch niet", zullen wel weer niet van de lucht zijn, maar ik vraag me af of we niet met z'n allen iets kunnen regelen dat er íéts aan gedaan wordt? Misschien een groot centraal topic, of nog een subforum (?), gewoon een verzoek om drie keer na te denken of je dat topic nou écht moet plaatsen?
Ik weet het niet, misschien ben ik wél de enige die zich hieraan ergert, maar vraag het me gewoon af. Lachen

bromfiets

Re: Relatie-drama's overheersen LZP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 11:42

Tja, je moet je tenslotte ergens aan ergeren Haha!

Een centraal topic/subforum hiervoor vind ik niet eens slecht idee.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 11:47

Een subforum voor "problemen van relationele aard" vind ik niet zo'n gek idee. Er zijn veel vriendjes problemen en problemen met ouders die daar onder kunnen vallen, aangezien ik vooral klik op eigen berichten en actieve berichten zie ik weinig anders op LZP voorbij schuiven.

Asciugamano

Het grootste drama vind ik eigenlijk niet eens dat er zoveel topics over worden gestart (lees ik meestal toch niet Knipoog ) maar dat er blijkbaar ont-zet-tend veel mensen in een poedersuiker zitten! (want dat is het in mijn ogen als je je vriend/-in niet kunt vertrouwen, hij vreemd gaat / raar doet enz!)
Als t al zo erg is dat je t op t internet moet zetten, ben je volgens mij al ver heen (in die relatie) en kun je er beter mee stoppen! Knipoog Ík wil niet (meer) zo'n relatie en ben allang vertrokken, voor ik t op t world wide web gooi hoor! Haha!

Dus ik maak me meer zorgen over al die mensen met relaties die ze eigenlijk helemaal niet willen (ongelukkigen dus!) dan over het schrijven erover.
Maar van mij mag er een apart gedeelte komen hoor!
Laatst bijgewerkt door Asciugamano op 14-10-07 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt

AaronYve

Ik erger me er niet aan,
is altijd fijn om te weten dat het ook bij andere mensen speelt.
Niet dat ik nu relatieproblemen heb, maar voeger wel Haha!.
En ja het leven zonder paarden is dan meestal wel met een vriend, misschien dat er daarom zoveel staan.
Maar je hebt wel gelijk het zijn er echt veel
Centraal topic is een idee, subforum tja.. misschien ook wel ja. Ja

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 11:48

Zijn ergere dingen in het leven, gewoon voorbijscrollen en druk maken over dingen die echt tellen Lachen

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 12:01

katiavl: Maar is FZ niet om zulk sorrt kleine ergernissen te bespreken? Ik weet niet hoor, maar bij elk topic waar iemand iets voorsteld wordt gezegd: "Niet druk om maken", "Waar je je al niet aan kan ergeren", "Scroll er dan gewoon langs", enz.
Maar mijn idee van FZ is juist dat je hier kan praten en samen oplossingen bedenken voor dingen die hier op bokt spelen.
Dan is het toch niet zo raar om hier een topic over te openen, of is dat een raar idee van mij? Bloos

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 12:02

Zorg dan dat onderwerpen die jou interesseren de boventoon voeren zou ik zeggen. Haha! Clown

Mij stoort het überhaupt niet. Ik klik ze niet aan Haha!

Worden over het algemeen véél reacties op gegeven dus zijn er genoeg mensen die ze wèl de moeite waard vinden Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 12:04

Ben het met je eens, centraal topic zou geen slecht idee zijn. Maar het is idd ook best shocking hoeveel relaties zo slecht lopen.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 13:36

Deze topics staan er meer om even de frustraties kwijt te kunnen, want als je mot hebt met degene waar je vreselijk veel van houdt of ooit zielsveel van gehouden hebt dan slaap je niet hoor. Geloof me. Knipoog

Het is gewoon lekker om even je ei kwijt te kunnen op Bokt. Als daar een centraal topic voor gemaakt wordt is het hele idee eraf, want in dat topic komen geen mensen die je troosten of zeggen dat het allemaal wel weer goed komt en dat je nog even vol moet houden want het gaat weer over. Nee, daar komen alleen maar mensen die net zo diep in de put zitten als jijzelf. Of je daarvan positiever wordt.. ik betwijfel het. Knipoog

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 13:50

Redrumfox schreef:
Deze topics staan er meer om even de frustraties kwijt te kunnen, want als je mot hebt met degene waar je vreselijk veel van houdt of ooit zielsveel van gehouden hebt dan slaap je niet hoor. Geloof me. Knipoog

Dan moet je met je partner gaan praten i.p.v 'tegen' bokt! Knipoog

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 14:28

slimmerik schreef:
Zorg dan dat onderwerpen die jou interesseren de boventoon voeren zou ik zeggen. Haha! Clown

Daar ben ik het helemaal mee eens Knipoog Als je, je daar zo aan ergert, zorg er dan gewoon voor dat er genoeg andere topic's komen in lzp waar je wel mee kunt leven Lachen
Ik vind de relatie topics altijd wel interessant en heb er ook wel dingen uit geleerd Lachen een centraal topic lijkt me totaal niet handig aangezien dan alle verhalen door elkaar heen gaan lopen en je geen idee meer hebt wie waar op reageert, kortom het zou een zooitje worden Lachen
Van mij mag het zo blijven, dat wat je niet wil lezen, scroll er over heen en kijk in een ander topic wat je wel kan boeien Lachen

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 14:37

ik denk dat het gewoon logisch is, er zitten zoveel meiden/vrouwen op bokt..
dus relatief gezien posten niet eens zoveel mensen over hun relationele problemen denk ik.
en ik denk ook dat bokt op een gegeven moment een vertrouwde mgeving wordt voor bokkers, dus als je dan iets hebt wat je erg dwars zit, dan kan het fijn zijn als je dat hier kan delen, toch?
maar soms denk ik wel eens.. sommigen zouden beschermd moeten worden tegen hunzelf in de zin van hoeveel prive er soms geplaatst wordt..
het is wel internet, en open voor iedereen.
maar ja, die keus is ieder voor zich.
ik stoor me iig niet aan dergelijke topics, en als ik iemand raad kan geven doe ik dat.
en als ik daar even geen zin in heb, dan kijk ik niet op lzp.
zo simpel is het eigenlijk Knipoog

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 14:43

sflj schreef:
Redrumfox schreef:

Dan moet je met je partner gaan praten i.p.v 'tegen' bokt! Knipoog

Dat is makkelijker gezegt dan gedaan. Als het zo simpel zou zijn dan zouden die topics niet zo veel voorkomen. Knipoog

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 14:49

Ik kan opzich je reactie wel begrijpen, maar ik denk dat het voor die bokkers juist ook weer erg belangrijk is dat ze hun hart kunnen luchten zonder daar een mening over te horen uit hun directe omgeving.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 14:50

Dat denk ik inderdaad ook _kiki_. Je kent elkaar niet en de meningen zijn daar door een stuk objectiever dan meningen van vrienden Lachen Ik heb toendertijd ook een keer een relatie topic geopend en ben er stukke wijzer van geworden Lachen

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 15:03

Citaat:
Dat is makkelijker gezegt dan gedaan. Als het zo simpel zou zijn dan zouden die topics niet zo veel voorkomen. Knipoog

Als je niet met je partner kunt praten zegt dat i.m.o al een hoop over je relatie! Knipoog
Maar dit is missch wel 'te off-topic'
Ik heb Bokt niet nodig, lees die dingen bijna nooit dus zal me er verder niet mee bemoeien! Haha!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 15:06

misschien wil je eerst wel wat meningen van anderen horen voordat je met je partner gaat praten. Misschien kom je er namelijk dan wel achter dat je je aanstelt en dan hoef je er helemaal niet over te praten (dat doe je tenslotte ook wel met je vriendinnen?) Het is gewoon handig om eerst een objectieve mening van een ander te hebben zodat je die met je eigen gedachten kunt vergelijken Lachen Als je dan nog denkt dat je gelijk hebt, kun je dan mooi met je eigen partner gaan praten Lachen

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 15:17

Vind ik niet. Ik praat(te) altijd overal over met m'n partners en zou ook altijd een relatie willen waarin dat kan!
Zou niet willen dat m'n partner eerst met een ander over eventuele problemen praat, voor ik iets in de gaten heb.
en dus al helemaaaaal niet op een forum als bokt.nl Knipoog
Maar goed, da's off topic!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 16:33

Als je het in een topi gooit dan zie je door de bomen het bos niet meer aangezien het vaak lang lopende topics zijn...
Om nou een apart forum daar voor te maken vind ik ook belachelijk aangezien dit een paardenforum is.

Ik zou zo 1-2-3 geen oplossing weten maar ik erger me idd ook wel als ik op LZP kijk dat dan meer dan de helft relatie-topics zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 16:34

LZP ook onderverdelen in subforums misschien ? Tja, het blijft idd een paardenforum, maar er zijn zoveel leden, en Bokt is zo groot dat er nou eenmaal net zoveel over andere onderwerpen gepraat word.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 16:38

Myukii schreef:
katiavl: Maar is FZ niet om zulk sorrt kleine ergernissen te bespreken? Ik weet niet hoor, maar bij elk topic waar iemand iets voorsteld wordt gezegd: "Niet druk om maken", "Waar je je al niet aan kan ergeren", "Scroll er dan gewoon langs", enz.
Maar mijn idee van FZ is juist dat je hier kan praten en samen oplossingen bedenken voor dingen die hier op bokt spelen.
Dan is het toch niet zo raar om hier een topic over te openen, of is dat een raar idee van mij? Bloos

nee, dat is geen raar idee.
FZ is inderdaad voor zulke dingen en om misschien tot oplossing te komen.

Nou oplossing 1 is voorbij scrollen!!

das toch ook een oplossing?

Ik erger mij meer aan dat dit het zoveelste topic is wat gaat over het leven zonder paarden en de topics die daar in voorbij komen.
Deze keer reageer ik even, maar normaal scrol ik er ook voorbij, das mijn oplossing.

Ennuh... werkt prima hoor Knipoog

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:54

sflj schreef:
Vind ik niet. Ik praat(te) altijd overal over met m'n partners en zou ook altijd een relatie willen waarin dat kan!
Zou niet willen dat m'n partner eerst met een ander over eventuele problemen praat, voor ik iets in de gaten heb.
en dus al helemaaaaal niet op een forum als bokt.nl Knipoog
Maar goed, da's off topic!

Ja dat zal best, maar niet iedereen is hetzelfde (godzijdank).

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:02

Dus jij zou t niet erg vinden?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:15

Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om dergelijke problemen zo open & bloot op internet te zetten.
Een collega, de buurman of vage kennis zal het maar lezen.
Maar goed, iedereen denkt daar anders over en ik heb er verder geen last van, lees er wel overheen. Clown