Of nouja, misschien is dat wel erg kort door de bocht gezegd hoor, maar de helft van de topics in LZP gaan over een vriend die iets te verbergen heeft, en ruzie, een samenwoon-actie die niet geslaagd is, twijfels over de betrouwbaarheid van vriendlief, enz, enz, enz. Daardoor worden alle leuke, nuttige topics een beetje ondergedolven. Door al die bomen zie je het leuke, oorspronkelijke, gezellige bokt-bos niet meer, zeg maar

Ik begrijp best dat alle meiden hun drama-verhaal het liefst zo snel mogelijk ergens kwijt willen, maar gaat dit niet een klein beetje ten kostte van het lzp-niveau?
Reacties als: "Dan kijk je toch niet", zullen wel weer niet van de lucht zijn, maar ik vraag me af of we niet met z'n allen iets kunnen regelen dat er íéts aan gedaan wordt? Misschien een groot centraal topic, of nog een subforum (?), gewoon een verzoek om drie keer na te denken of je dat topic nou écht moet plaatsen?
Ik weet het niet, misschien ben ik wél de enige die zich hieraan ergert, maar vraag het me gewoon af.