VP? Wat is de VP? Mag ik de VP?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ogrop

VP? Wat is de VP? Mag ik de VP?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 21:29

Ik ben weer wat op bokt aan het neuzen, en vooral bij de paarden en pony's die worden verkocht krijg je vaak alleen maar reactie's als: VP? Wat is de VP? Zou ik de VP mogen weten? Waarop de TS reageert (telkens opnieuw): PB, je hebt een PB, Ik stuur je een PB. Nu vraag ik me toch écht af wat hiervan het nut is? Waarom niet gewoon de Vraagprijs direct geven, of in iedergeval iets als: 'hogere prijsklasse' 'vanaf 1400 euro',..... Als dit er niet bij vermeld staat kunnen de geïntresseerden toch ook eens zélf een pb'tje zenden? In plaats van onuttig te gaan reageren?

Ik had al op bokt gelezen dat alles wat is aan het verstrengen, en hier dus ook regels over zijn gemaakt. Echter merk ik er toch echt vrij weinig van. In bijna élk topic kom ik dit weer opnieuw tegen....

TurdusMerula

Re: VP? Wat is de VP? Mag ik de VP?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 03:36

Tsja, gaat het op andere plaatsen niet vaker zo.
Wanneer je niets over de vraagprijs meldt, 'heb je maar één gek nodig'... Knipoog

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 06:48

maar een gek ja, hihi. Maar ja, denk dat mensen soort van privacy willen omtrend de prijs maar het schept een hoop duidelijkheid en scheelt veel nutteloze reacties als je een goede hint geeft in je topic.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 07:05

Ik vind dat net zo irri als: foto,
mag ik ook een foto,
zelfde vraag als hierboven,
ik wil ook een foto..

Grrrr...
En dan zegt de ts: foto's geef ik via pb.
Nou ja zeg!
Waarom niet meteen in het topic,dan ziet iedereen ze..en vraagt er niet elke post iemand om een foto...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 07:08

Hier is net helemaal over gediscussieerd Sigaar. Ze zijn er mee bezig en als je zo iets ziet moet je gewoon TeM'en. Modjes kunnen ook niet alles tegelijk die mag je best f helpen Haha! ...

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 09:16