door een ander topic rijst mij deze vraag op de actieve berichten zie ik onder andere :
[sgw] [wpc] [ent] [bkr] deze fora staan, met hk-topics erin.
nu ging het over de veiligheid etc in dat andere topic,
maar ik vind het belachelijk dat deze topics dus wel gewoon meetellen, stel, en ik vind dat een supergoed idee, de hk-topics (met persoonlijke verhalen) worden toegankelijk voor mensen met laten we zeggen 500 + berichten. gaan deze mensen in zoeen topic als bovenstaand meekletsen,zitten ze zo aan het aantal.
ik snap zowiezo niet waarom hk-topics in die fora wel zijn toegestaan, terwijl als we op beestenboel over bijvoorbeeld katten praten, het topic wel naar de hk gaat
mijn vraag is dus ook, ben ik de enigste die dit krom vind???
Op elk subforum is 1 HK topic toegestaan. Deze heeft de tag [HK] in de titel staan en als het goed is heeft Bart het zo aangepast dat berichten in een dergelijk topic niet meetellen.
Komen er in een subforum meerdere HK topics dan worden de andere HK topics verplaatst naar de HK.
het is krom dat die berichten meetellen, en zo dus iedereen te makkelijk aan het nodige berichtenaantal kan komen ( nu nog veel te laag ) voor de hk topics waar persoonlijke dingen staan
en het is niet alleen in het door mijn genoemde topic, maar in vele anderen, ga ze niet allemaal testen natuurlijk
Dat er een HK top ic in een subforum is, vind ik niets mis mee. Wel dat je met (toch een beetje) onnuttige berichten je berichtenaantal enorm de lucht in kan laten stijgen. Maar blijkbaar was dit dus niet helemaal de bedoeling.
Crossmonster: Als je bent aangemeld op Bokt, ook als je helemaal geen berichten hebt, kun je al meelezen in de HK (alleen nog niet meeposten). Het is dus altijd raadzaam om niet al te persoonlijke dingen in je HK topic te noemen, in elk geval geen dingen waarvan je niet wilt dat iedereen dat weet.
Soet: dat was inderdaad bij de oorspronkelijke opzet ook niet zo de bedoeling .
ohw oke, ik dacht me te herinneren dat die ook niet leesbaar waren voor niet-postende leden.
maar ik vind de ideen uit het andere topic hier op fz wel erg goed, dus minimaal 500 berichten oid , voor je de "zoek gebruikers berichten"kunt gebruiken en voor je in de hk kan ...