[Dienstmededeling]: END-ITP en SGW ITP

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

[Dienstmededeling]: END-ITP en SGW ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 13:39

Omdat de laatste tijd het aantal foto-topics m.n. op SGW flink is toegenomen is er voor zowel END als SGW een apart ITP subforum aangemaakt.

In deze ITP fora kunnen wedstrijdverslagen worden geplaatst met foto's van jezelf, hindernistopics ter voorbespreking van een wedstrijd en foto's die (hobby)fotografen hebben gemaakt. Voor meer info kun je de charters van de ITP fora bekijken.

Anoniem

Re: []Dienstmededeling]: END-ITP en SGW ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 16:47

Waarom wordt dat eigenlijk dan niet gewoon ook voor Longeren en ook voor VD gedaan (en evt springen en dressuur)? Nu tellen je berichten bij SGW, END, WN en AR - ITP wel mee op de teller en die voor het "gewone" ITP en HAW niet bijvoorbeeld Clown Die teller maakt mij verder weinig uit, maar het is natuurlijk wel apart dat afhankelijk van de discipline je berichten wel of niet meetellen Lachen

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 21:40

Jammer genoeg ben ik nu het gewone [END]forum kwijt..... Waar is dat naar toe, bij eigen berichten kom ik wel bij die berichten, maar ik las graag ook de topics waar ik niet in reageerde.....
Hoe kan ik die berichten weer vinden?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 21:42

Probeer het eens via Forum index?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 22:04

Via forumindex kom ik hier: home » Forum index » Informatief » Disciplines » [END] Endurance
En dan krijg ik dus alleen het subforum te zien ITP en niet alle andere topics. Dat is namelijk de manier waarop ik normaal naar [END] ga.
Net was er gereageerd in een topic waarin ik ook had gereageerd, stond bij eigen berichten en dat topic kan ik gewoon openen.
Het blijft een vreemd verhaal, want zo lijkt het alsof ik de enige ben die er last van heeft.
Ik heb overigens hetzelfde bij SGW, maar daar kom ik normaal gesproken niet.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 22:06

En als je dan ITP ziet, kun je dan niet naar beneden scrollen?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 22:28

Dat was dus te ingewikkeld voor mij, inderdaad, je hebt volkomen gelijk! Dank je voor je hulp, nu is het me helemaal duidelijk! Ik kan weer fijn alles lezen op [END]!

Tibamar

Re: [Dienstmededeling]: END-ITP en SGW ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 12:25

Hm...denk dat je dan binnekort weer het oneliners probleem gaat krijgen aangezien er nu wel weer ITP topics met meetellende posts krijgt.
Maar het is ook wel weer nuttig het heeft ook wel voordeel natuurlijk en het is wel leuk!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:58

Is het mss handig om de sub forums te plaatsen bij HAW? Want ik zie bv nooit meer western foto's omdat die "helemaal" bij western staan, niet dat het zo'n gedoe is om daar naar toe te gaan, maar denk er gewoon zelden aan en af en toe kom ik daar weer eens terecht en dan denk ik "toch wel leuk die western foto's"

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 14:33

Het is denk ik het overzichtelijkst als alles per discipline wordt ingedeeld. Je moet denk ik toch altijd heen en weer surfen, of dat nou is van HAW naar het westerngedeelte of andersom. Ja