Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Silviabol schreef:jij weet ook niet van ophouden he,
het begrip malafide mag je in mijn ogen niet gebruiken als je er zelf geen directe ervaring mee hebt. Je kent gewoon niet het hele verhaal en zo kun je onschuldige mensen zwart gaan maken die nooit meer van die naam afkomen.
graag topics over waargebeurde situaties uit eerste hand.
maar géén roddeltopics!
Silviabol schreef:jij weet ook niet van ophouden he,
het begrip malafide mag je in mijn ogen niet gebruiken als je er zelf geen directe ervaring mee hebt. Je kent gewoon niet het hele verhaal en zo kun je onschuldige mensen zwart gaan maken die nooit meer van die naam afkomen.
graag topics over waargebeurde situaties uit eerste hand.
maar géén roddeltopics!
runningkawa schreef:Ja....maar alleen als het uit eeste hand is
Horen zeggen word bij elke keer vertellen aangedikt....daar klopt dan niks meer van
tessyke schreef:ik heb "nee liever niet" gekozen
het mad dan miss wel erg zijn maar die mensen hebben recht op prive en het is niet aan bokt om er een heel roddelblad van te maken
LimaGentle schreef:tessyke schreef:ik heb "nee liever niet" gekozen
het mad dan miss wel erg zijn maar die mensen hebben recht op prive en het is niet aan bokt om er een heel roddelblad van te maken
dus jij word liever niet gewaarschuwd voor een fokker waar jij eventueel ooit een hondje gaat kopen?
maw.. je weet dus niet dat je de broodfok in stand houd..
se7entje schreef:heb gestemd voor ja,
even ter aanvulling;
Ik vind wel dat het idd uit eigen hand of iig uit een hele betrouwbare bron moet zijn anders kan iedereen wel van alles schrijven en mensen beschuldigen of problemen verzorgen die ze niet mogen.
Maar het is wel fijn om de erge gevallen te weten zodat daar een einde aan kan komen.
Citaat:dus jij word liever niet gewaarschuwd voor een fokker waar jij eventueel ooit een hondje gaat kopen?
maw.. je weet dus niet dat je de broodfok in stand houd..
ik koop simpelweg geen honden van een broodfokker...
de prive van deze mensen moet gerespecteerd worden, hoe walgelijk ze ook zijn
tessyke schreef:door mijn hond uit een asiel te halen...
tessyke schreef:de prive van deze mensen moet gerespecteerd worden, hoe walgelijk ze ook zijn