Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Als jij de persoon die uit eerste hand met haar te maken heeft gehad zover kunt krijgen dat ze hier op bokt plaatst, is het een eerste hand verhaal. Maar jij hebt er zelf geen ervaringen mee...
marleen_usar schreef:Als er iets van waar is wat wil je er dan aan doen,er is al zoveel dierenleed in de wereld je kan niet overal wat aan doen.
marleen_usar schreef:Je kan niet overal wat aan doen.
marleen_usar schreef:Ga er voor zou ik zeggen doe er wat aan.
LimaGentle schreef:snap ik... maar daar gaat het toch niet om.. ik weet dat het gebeurt.. en daarom plaats ik die waarschuwing..
jullie zouden toch ook graag willen weten welke paardenfokker bonafide is of malafide?
Cassidy schreef:LimaGentle schreef:snap ik... maar daar gaat het toch niet om.. ik weet dat het gebeurt.. en daarom plaats ik die waarschuwing..
jullie zouden toch ook graag willen weten welke paardenfokker bonafide is of malafide?
Iedereen kan verschillende ervaringen hebben met een paardenfokker,handelaar, instructeur of manege...als een persoon viavia de problemen van een ander hoort (dier misschien wel dat uitzondering is) en op een forum kwakt, kan dat heel negatieve gevolgen hebben voor die fokker of handelaar. Een naam is sneller kapot gemaakt dan hersteld, of dat nu terecht is of niet.
marleen_usar schreef:Iderdaad je moet zoiets stil houden voor dat je weet wat er van waar is.Of je moet zelf vervelende ervaringen hebben met deze fokker,van horen zeggen daar heb je niks aan ben ik bang.Er zijn ook genoeg bokkers ergens van beschuldigd en later bleek dat daar niks van waar was.
marleen_usar schreef:Dan moet je naar de juiste mensen gaan die er iets aan kunnen doen, niet afwachten maar actie en we NU.
LimaGentle schreef:ik had hier gister al een topic over geopend maar die werd ala minute weer dicht gegooid.. maar ik wil toch graag een antwoord op mijn vraag
n.a.v. dit topic die ook dicht werd gegooid
viewtopic.php?f=73&t=839925&hilit=
waarom mag ik mensen niet waarschuwen voor dit soort praktijken? het lijkt mij dat we allemaal tegen dierenleed zijn en naar mijn idee valt dit toch echt onder dierenleed.. ik wil zoveel mogelijk mensen waarschuwen voor deze persoon.. (waarbij ik iemand persoonlijk ken die hiermee problemen heeft gehad.. eerste hand verhaal?? )
een gewaarschuwd mens teld voor 2 toch? en hoezo advertentie bespreken? er staat toch geen advertentie in?
deze waarschuwing staat op elk ander forum waar ik kom en daar word ik juist bedankt voor de waarschuwing.. omdat mensen willen dat zoveel mogelijk andere mensen dit weten..
kan iemand mij hier antwoord op geven?
Lest schreef:Waarschijnlijk is het topic gesloten omdat het geen verhaal uit de eerste hand is.
Dit is denk ik besloten omdat verhalen nogal eens veranderen naarmate ze meer mensen tegen komen, het is dus een algemene regel die voor iedereen geldt waarvoor geen uitzonderingen gemaakt kunnen worden.
Citaat:Hee maar LG, dan vraag je toch iemand van dat forum om een account op bokt aan te maken en de waarschuwing te posten? Is het WEL een verhaal uit de eerste hand en mag het WEL