Eigen berichten niet voor iedereen zichtbaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Eigen berichten niet voor iedereen zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 10:00

Moderatoropmerking:
Split uit dit topic.

Eigenlijk vind ik het niet eens zo erg dat het niet werkt.
Zo kan niet elke maf je berichten opsporen.
Er zijn genoeg mensen die bijv gestalkt worden door een ex oid. Nieuwe naam pakken heeft geen nut omdat je alle berichten terug kunt zien.
Zo zijn die mensen wel veiliger

Van mij zou er een optie mogen komen dat iedereen die je als vriend in je lijstje hebt staan je berichten automatisch terug kunnen zien, alle andere mensen niet.

Brownwood

Re: [Dienstmededeling] Tijdelijk geen 'Eigen berichten'

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 10:02

runningkawa schreef:
Eigenlijk vind ik het niet eens zo erg dat het niet werkt.
Zo kan niet elke maf je berichten opsporen.
Er zijn genoeg mensen die bijv gestalkt worden door een ex oid. Nieuwe naam pakken heeft geen nut omdat je alle berichten terug kunt zien.
Zo zijn die mensen wel veiliger

Van mij zou er een optie mogen komen dat iedereen die je als vriend in je lijstje hebt staan je berichten automatisch terug kunnen zien, alle andere mensen niet.

Daar heb je idd een punt. Pling

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 10:50

Goed punt RK!! Vind dat mensen die helemaal geen bokt account hebben al helemaal niet op auteur mogen zoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 10:52

Maar een account is ook in 2 min. aangemaakt Lachen

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 10:55

Ja, dat klopt maar is dan toch nog wel iets een drempel voor sommige om dat niet te gaan zoeken op auteur. Denk ik??

Anoniem

[Dienstmededeling] Tijdelijk geen 'Eigen berichten'

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 10:56

Voor sommige waarschijnlijk wel idd Ja
Maar echte stalkers?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:03

Nee waarschijnlijk niet...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:19

Dat is idd zo´n slecht idee nog niet! Vork

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 18:37

best wel lastig Knipoog

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 18:58

Arme Bart, hij heeft het al zo druk Ach gut
Maar idd wel een goed idee opzich.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:01

Ik vind het juist heel fijn als ik even iemands berichten kan doorbladeren. Bijv. als ik het vermoeden heb dat iemand foto's die ik heb gemaakt zonder mijn toestemming plaatst of met een ander copyright op bokt ergens neerzet in een HKtopic (en geloof me, dat is al eens gebeurd Knipoog ). Ook om na een fotoshoot te kijken wat die ander ervan vindt, dus even in de berichten kijken of diegene al ergens in bijv een HKtopic heeft gemeld hoe hij/zij de fotoshoot vond verlopen. En het is erg vervelend als je iedere keer dan iemand tot vriend moet toevoegen terwijl je diegene verder amper kent.. krijg er een beetje zo'n hyves-gevoel bij Haha!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:02

Daar heb je een punt WildWings!
Als ik het ook vanaf deze kant bekijk ben ik het eigenlijk wel met je eens, dan is het juist handiger als iedereen de berichten van iedereen kan bekijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:04

Dat is zeker ook een punt. Ja
Maar aan de andere kant hoeveel mensen maken er prof foto's?
Ik vind het echt niet fijn dat iedereen alles kan opsporen.
Ik heb niks te verbergen, maar toch.
En als je dan pas het topic op FZ zag geopende voor Percy, dan zou dat voor haar ook een oplossing zijn Lachen

Maar of dat technisch kan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:09

Heel weinig mensen maken op bokt prof foto's, maar er zijn best veel amateurfotografen op bokt hier, net als ik Haha!
Nu weet ik niet of die de optie ook gebruiken, maar ik weet wel dat van de bokkers die ik IRL ken best een aantal de functie ook gebruikt, gewoon om mensen te peilen ad hand van hun berichten.

Daarnaast zullen er ook niet veel mensen op bokt gestalked worden, maar toch is het inderdaad wel irritant áls dat gebeurd en je wordt op bokt gevolgd. Het is echter wel zo dat je om iemands berichten te kunnen lezen en profiel te kunnen zien je eerst moet registreren- maar dat is natuurlijk ook wel weer snel gedaan als je echt iemand wilt stalken bijvoorbeeld.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:10

Ik vind het ook erg handig dat ik berichten van anderen kan teruglezen,
om zo topics ook makkelijker terug te vinden etc. Ja

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:54

Ik vind het ook vervelend dat ik hem niet terug kan vinden..Zijn een aantal mensen die ik ken, maar niet vaak zie of spreek, dan kan ik bij de berichten zoeken naar bijvoorbeeld foto's van hun training met hun paard enz..Vind het echt balen dat dat nu niet kan...

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:55

WildWings schreef:
Heel weinig mensen maken op bokt prof foto's, maar er zijn best veel amateurfotografen op bokt hier, net als ik Haha!
Nu weet ik niet of die de optie ook gebruiken, maar ik weet wel dat van de bokkers die ik IRL ken best een aantal de functie ook gebruikt, gewoon om mensen te peilen ad hand van hun berichten.

Daarnaast zullen er ook niet veel mensen op bokt gestalked worden, maar toch is het inderdaad wel irritant áls dat gebeurd en je wordt op bokt gevolgd. Het is echter wel zo dat je om iemands berichten te kunnen lezen en profiel te kunnen zien je eerst moet registreren- maar dat is natuurlijk ook wel weer snel gedaan als je echt iemand wilt stalken bijvoorbeeld.

ben het met je bovenstaande stelling eens WW... Haha! baal er ook wel een beetje van!!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 15:52

@ WW: In het gedeelte informatief, ook bij de hk's van de rassen etc, kun je gewoon meelezen, ook al ben je niet geregistreerd.

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 21:20

Ook als ik spullen van mensen ga kopen of zij van mij, dan snuffel ik die berichten even door. Vaak krijg je dan wel een beeld van diegene Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 21:30

x_Marr schreef:
@ WW: In het gedeelte informatief, ook bij de hk's van de rassen etc, kun je gewoon meelezen, ook al ben je niet geregistreerd.

Weet ik, maar ik zeg ook alleen dat je de optie "bekijk berichten van deze gebruiker" en het profiel van een bep. gebruiker niet kan zien als je niet geregistreerd bent.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 20:32

runningkawa schreef:
Voor sommige waarschijnlijk wel idd Ja
Maar echte stalkers?

Aan de ene kant begrijp ik je wel maar aan de andere kant stalke échte stalkers hun mensen ook wel zonder dat die functie er is want je vind ook zo snel genoeg iemands berichten Ja

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 02:34

WildWings schreef:

Daarnaast zullen er ook niet veel mensen op bokt gestalked worden, maar toch is het inderdaad wel irritant áls dat gebeurd en je wordt op bokt gevolgd.

Dat vindt ik ook wel handig. Als ik b.v foto's heb gemaakt van een stalgenootje vindt ik het ook wel leuk om te kijken wat voor commenaar ze krijgt. Daar gebruik ik de zoekfunctie voor.
En ben het helemaal met je eens. Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat mijn © weg gehaald werd (in het fotobewerking topic) dakzij de zoekfunctie kwam ik daar achter.

Ik hoorde via m'n zusje dat m'n tante al mijn posts door leest. Had vaak ruzie en problemen thuis, dus vond het wel fijn als ik dat even kwijt kon hier op bokt. Alleen kwam ik er later achter dat mijn tante dus alles lees, en voorleest aan mijn moeder en d'r nieuwe man Boos! dus niet de bedoeling. Dan zou ik het wel fijn vinden dat als je wilt dat iemand niet mee leest, je degene kunt blocken ofzo Tong uitsteken.

07_Calimero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 13:00

Stomme vraag misschien, ik kan het voor beide begrijpen wel of niet kunnen lezen vooral als je een engerd hebt die je hele leven zo bij houdt. Maar weet iemand nou wat de stand van zaken is op het moment?

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 13:28

Of misschien dezelfde regeling als voor de HK en niet-paardgerelateerde topics: eerst zoveel berichten en dan pas meelezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 13:29

Dat is ook wel een goeie Ja
En dat mag dan best wel op een hoger aantal als 25 staan...want die ram je er in 1 dag neer als je dat wilt Lachen