Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Flew schreef:Er was al een boktchatbox toch?
TurdusMerula schreef:Ik vind het aardig dat dit wordt opgezet, maar ik zou een mod benaderen als Bart niet reageert. Vind dit niet zo netjes zo...
kristie schreef:Ik heb er ook niet echt behoefte aan.
Als ik met een bokker/bokkers wil chatten voeg ik ze wel toe op msn, of open een huiskamer topic.
TurdusMerula schreef:Je mag niets voeren namens Bokt, dus zul je het samen met Bokt moeten opzetten, dat is ook je idee. Als je dan iets gaat overleggen met users, voordat er iets met mods is besproken vind ik dat niet correct. Als je samen wilt werken overleg je met beide partijen, voordat je verder gaat... Vind ik.
TurdusMerula schreef:Je mag niets voeren namens Bokt, dus zul je het samen met Bokt moeten opzetten, dat is ook je idee. Als je dan iets gaat overleggen met users, voordat er iets met mods is besproken vind ik dat niet correct. Als je samen wilt werken overleg je met beide partijen, voordat je verder gaat... Vind ik.
Flew schreef:Ik vind het eigenlijk een beetje overbodig, waar zijn anders de HKtopics voor? Maarja, ik ben niet tegen ofzo.
kristie schreef:Ik heb er ook niet echt behoefte aan.
Als ik met een bokker/bokkers wil chatten voeg ik ze wel toe op msn, of open een huiskamer topic.
Ilsje_ schreef:Nee, Ik vind het niks, er was er ooit (in die 2 jaar dat ik er op zit) ook eentje, zat nooit iemand op joh, toch een onbegonnen zaak. Allemaal tijdverspilling om zo'n ding te openen