Topic gestolen auto op LZP kwijt?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Topic gestolen auto op LZP kwijt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 23:08

Ok, ik zal ongetwijfeld met mn rechteroog in mn linkerbroekzak kijken, maar kan nergens het topic over de gele, gestolen 205 vinden?? Die ik vanmorgen toch echt nog aan het doorstruinen was?

holly

Re: Topic gestolen auto op LZP kwijt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 23:26

De gestolen Peugeot 205 Dimma idd, ik zocht dat topic vanmiddag ook al, omdat ik natuurlijk mee leef met deze mensen.
Kwam er even later achter dat bokt vind dat je alleen mensen mag helpen als het woord paard erin voorkomt.
Wat is dat voor raars? Deze mensen kunnen echt alle hulp gebruiken van oplettende weg gebruikers en bokt is nu eenmaal een forum met honderden bezoekers (en auto liefhebbers trouwens ook hier).
Waarom mag je hier dan niet om hulp vragen?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 23:31

Hoe bedoel je als je alleen mensen mag helpen als het woord paard erin voor komt?? Op slot gegaan? Kan hem nl alsnog nergens vinden.

Beleachelijk als dit het geval mocht zijn. Kan me de gestolen touarec nog herinneren met de daarbij horende oproep en wat dacht je dan van de tig katten en honden die hier vermist zijn??
En wat dacht je van Maddie dan en die ander kids die vermist staan opgegeven hier? (ok niet echt een vergelijking een auto en een kind, maar je snapt wel wat ik bedoel, t is een paardenforum, plus een beetje meer)

Je kan mensen juist enorm helpen door dit topic niet op slot te doen lijkt me zo en ook met 2 maten meten dan, as usual..maargoed, ik wacht het wel af, want mn haren sprongen alweer overeind en mss is ie gewoon verplaatst en kijk ik niet goed?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 09:24

Ik dacht dat ik hem laatst op EA heb zien staan...

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 10:52

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 17:44

Yep, die is naar de MH Lachen

Hier een slotje!