Ja, dat bedoel ik. Heb het even getest bij een oud topic en kreeg dan dit:
Citaat:
Let op!! Er is al meer dan twee weken niet gereageerd op het topic waar jij nu een reactie wil plaatsen. Over het algemeen wordt het niet op prijs gesteld als je deze 'oude' topics weer omhoog haalt. Het staat je natuurlijk vrij om te reageren op een oud topic, maar denk aub goed na of je reactie echt iets nieuws toevoegt. Een reactie als 'Ooh, wat leuk' zal hoogstwaarschijnlijk verwijderd worden.
Helemaal terecht, oude topics hoeven van mij ook niet omhoog gehaald te worden.
Maar laatst werd er een topic op slot gegooid door een modje waarin het laatste bericht 10 dagen oud was. TS plaatste een update en hup, slotje. Toen ik Temde waarom dat slotje was omdat het topic in mijn ogen nog niet zo oud was en ik ook vond dat deze reactie van topicstarter zeker iets nieuws toevoegde kreeg ik dit als reactie van het modje: Omdat het een oud topic is (langer dan een week geen reactie), dus een gegrond slotje
Vandaar dus dat ik het even niet meer snapte. Daarbij mag je dus een ouder topic omhoog 'schoppen' als de reactie iets toevoegt, ook dit was dus het geval in mijn ogen.