Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Typisch bokt voor mij is dat je irl je auto gaat uitschelden voor prutsmuts, dat oliebol een stopwoordje wordt en je het liefst kartonnen plaatjes met de boktsmileys wil bijhebben om je emoties uit te drukken
joy76 schreef:Kan iemand me uitleggen wat 'Typisch Bokt' is? En wat daar de voor- en nadelen van zijn?
SharirBobby schreef:GEwoon hetzelfde wat zo veel gebeurd langs de bakrand: lekker iemand afkraken die aan het rijden is. Alleen maar naar de slechte dingen kijken en niet naar de vorderingen die iemand maakt. Of kijken naar hoe men zelf ooit begonnen is.
Cayenne schreef:Ik ben het er niet helemaal mee eens
Soms plaats je (bijv. in een HAW topic) een constructieve opmerking met opbouwend commentaar om de TS te helpen op een vriendelijke manier.
Soms vind de TS dan niet dat hij of zij iets verkeerd doet en dan ben je opeens een "topicverpester" en vliegt "typisch Bokt" je gelijk om de oren
Alleen omdat een TS dan niet een reactie krijgt die hij of zij had willen horen, ook al bedoel je het nog zo goed![]()
Tja, je weet nou eenmaal dat wanneer je een reactie plaatst, dat je antwoord krijgt. Die antwoorden passen misschien niet altijd in je straatje, maar om dan gelijk "typisch Bokt" te roepen vind ik dan weer een beetje apart. Plaats dan ook geen topic
Met uitzondering van de echte ruziezoekers natuurlijk
Nelleke1 schreef:typisch bokt voor mij is dat wat al gezegd is, 1 schaap over de dam volgen er meer
mensen zich snel aanstellen en bij het minste geringste gelijk de zadelmaker dierenarts politie dierenbescherming en de hele mikmak erbij halen als er bijna niets aan de hand is, en ik me dan dus ook echt afvraag of ze dit gewoon typen of ook echt zullen doen.
MissJ schreef:Nelleke1 schreef:typisch bokt voor mij is dat wat al gezegd is, 1 schaap over de dam volgen er meer
mensen zich snel aanstellen en bij het minste geringste gelijk de zadelmaker dierenarts politie dierenbescherming en de hele mikmak erbij halen als er bijna niets aan de hand is, en ik me dan dus ook echt afvraag of ze dit gewoon typen of ook echt zullen doen.
Laten we hopen dat het slechts typen is.