Vraag over nieuw artikel + Ras Mecklenburger

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liess__

Vraag over nieuw artikel + Ras Mecklenburger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 00:23

Hallo,

Ik ben bezig met een artikel over de Mecklenburger.
Helaas is hier heel erg weinig informatie over te vinden, en het stamboek reageert dus niet...

Nu heb ik wel een stukje, maar dat is bij alles ongeveer 3 a 4 regels. Er valt niet heel erg veel over uit te leggen. Heeft het wel zin om hem dan te plaatsen??

Ten 2e, Alleen op de site van het stamboek staan enkele hengsten, maar ik heb natuurlijk toestemming nodig, maar hier heb ik weer het probleem dat het stamboek niet reageerd.

Nu is dat niet zo'n heel erg groot probleem, ik kan er evt. ook foto's van mijn eigen paard doen, als dit nodig zou moeten zijn.
Dus wat moet ik nu doen? Plaatsen met foto's van eigen paard (evt tijdelijk, totdat ik eens antwoord krijg), helemaal niet plaatsen, of plaatsen zonder toestemming (lijkt me niet zo verstandig)

Ik hoor het wel

(zie 2e post Mecklenburger)
Laatst bijgewerkt door Liess__ op 23-09-07 00:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Marlies1

Re: Vraag over nieuw artikel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 00:29

Je kunt wat je aan tekst hebt hier alvast plaatsen. Wellicht kunnen anderen dat aanvullen. Lachen
Over de foto's: als jouw eigen paarden rastypisch zijn, zijn foto's van jouw paarden ook prima. Lachen

Liess__

Re: Vraag over nieuw artikel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 00:37

Oke bedankt.

Of mijn paard rastypisch is? Denk het wel, omdat hij ook is opgenomen in het stamboek...Dan zal het toch wel?

Ik zet ze er wel bij, mocht ik antwoord krijgen van het stamboek kunnen ze evt veranderd worden Lachen

Ik zal morgen de beschrijving plaatsen ivm met fout in uploaden van foto's