Horses at work

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cinderella

Horses at work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 15:03

Hoi allemaal!

Volgens mij is hier al eerder een topic overgweest, maar het valt me de laatste tijd weer op dat er in heel veel topics op HAW onzinnige recaties worden geplaatst. Vaak zoals: Ziet er mooi uit, leuk paard, leuk setje etc, zonder ook maar enig woord over het rijden, waar het forum voor bedoeld is.
HAW is bedoelt voor opbouwend commentaar en tips, en veel mensen posten onzinnige dingen neer om dan maar wat gezegd te hebben.

Wie stoort zich hier nog meer aan?

MissJ

Re: Horses at work

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:16

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:20

Omdat de laatste tijd veel aandacht wordt gevestigd door de topic-starters op het setje, laarzen, kleding en dergelijke. Daarom verschuift het niveau van rijtechnische tips en opmerkingen naar complimentjes en dergelijke voor de mooie setjes, laarzen en kleding...

Lachen

Lein87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:25

Helemaal mee eens!!
En daarnaast indd ook van: let niet op dit want... (verzin maar iets) en dat en ik meot hier en daar aan werken... en dan moet je als lezer nota bene nog rijtechnisch advies geven??
En soms wanneer er dan is rijtechnisch advies wordt gegeven gaan mensen dáár weer over zeuren! Daardoor laten een hoop mensen het wel uit hun hoofd om ergens advies op te geven en ergens geef ik ze nog groot gelijk ook!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:27

Lein87 schreef:
Helemaal mee eens!!
En daarnaast indd ook van: let niet op dit want... (verzin maar iets) en dat en ik meot hier en daar aan werken... en dan moet je als lezer nota bene nog rijtechnisch advies geven??
En soms wanneer er dan is rijtechnisch advies wordt gegeven gaan mensen dáár weer over zeuren! Daardoor laten een hoop mensen het wel uit hun hoofd om ergens advies op te geven en ergens geef ik ze nog groot gelijk ook!

*LOL* Dan is bokt weer typisch aan het zeiken Rolleyes ROFL

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 16:24

MissJ schreef:
Lees hier eens voor wat meer irritaties Haha!

viewtopic.php?f=25&t=832074

ja, maar dat gaat meer over de setjes.
Dit gaat over zo'n beetje alles in het algemeen.
Als je foto's plaatst en er reageren alleen maar mensen met de reacties: mooi paard, of: wat een leuke combi.
Dan heb je er toch weinig aan?
vandaar dit topic Ja

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 16:26

Lein87 schreef:
Helemaal mee eens!!

Ja, dan wordt er van te voren al alles gezegd idd.
Hoewel als er commentaar op jou word gegeven, omdat jij iets vind. En iemand anders vind wat anders en zegt dat ook, vind ik er niks mis mee hoor.
Iedereen rijd nou eenmaal anders, en een kleine discussie hoort daar gewoon bij.

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:27

Mee eens.
Aan de andere kant, je moet ook wat leuks te melden hebben. Dan kom ik al snel uit op leuk paard, mooi setje, goede beenligging enz.

verder probeer ik wel zoveel mogelijk nuttig commentaar te geven. Soms snap ik alleen niet dat er al een lijstje word neergezet, en daar ''werk'' ik aan..Wat kan je dan nog melden ?

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 16:29

Ja, natuurlijk.
Dat kan je erbij zetten dat je eht een leuk paard vind.
Ik bedoel ook meer de reactie waarin alleen maar word gezegd: leuk paard, meer niet bv.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 20:20