Is het een topic dat 'verplaatst' is? Grote kans dat het idd verwijderd is, waarschijnlijk heeft de mod in kwestie per ongeluk de schaduwlink laten staan
'Verwijderen' houdt altijd in dat het naar de MH gaat (tenzij het bv stipjesposts zijn). We verwijderen normaliter niks, dan moet het al een foutje geweest zijn Maar gezien de melding vermoed ik dat het topic op de MH staat.
Die is idd een jaar of wat terug 'onzichtbaar' geworden. Vroegâh kon je daar leuk relletjes op teruglezen (deed ik toen ook graag ), maar tegenwoordig is het meer EA-gerelateerd, topics die niet aan de regels voldoen bv. Staat helaas weinig spannends meer op
Een tijdje geleden zijn er een paar mensen actief geweest en hebben een boel topics geopend met van die heerlijke foto's van rotten.com Daar heb ik op geTeMd en als ik nu in mijn gesloten TeM-lijst kijk dan staan deze ook in de MH. Verder wordt er geloof ik niet heel veel naar de MH verplaatst. Als een topic van een slotje wordt verzien kan je 'm gelukkig nog wel lezen. * Is dankbaar.