Berichten worden niet verstuurd via PB

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mies19

Berichten worden niet verstuurd via PB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 08:32

Hoi,

Ik heb er al een paar keer last van, dan verstuur ik een bericht en blijft het gewoon in Postvak Uit staan en niet bij verzonden berichten. Worden mijn pb's wel gewoon verstuurd als ze in postvak uit staan of betekent dat dat ze niet verstuurd zijn? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen Knipoog

Sylvia

Re: Berichten worden niet verstuurd via PB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 08:46

Dat betekend dat de ontvanger ze nog niet gelezen heeft Lachen Je kunt dan ook nog editten, verwijderen etc.
Zodra dat wel het geval is komen ze in de verzonden berichten te staan.

Het enige vervelende is dat 'gelezen' al inhoudt dat je in je pb-box zit. Als ik pb's krijg waarbij ik wat 'moet doen', dan lees ik ze niet en laat ik ze gewoon zo staan. Dan blijft bovenin mijn scherm '0 nieuwe berichten, 1 ongelezen bericht' staan en dan vergeet ik het tenminste niet Clown Maar bij de verzender staat ie op dat moment wel al als gelezen...

Mies19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 19:35

Sylvia schreef:
Dat betekend dat de ontvanger ze nog niet gelezen heeft Lachen Je kunt dan ook nog editten, verwijderen etc.
Zodra dat wel het geval is komen ze in de verzonden berichten te staan.

Het enige vervelende is dat 'gelezen' al inhoudt dat je in je pb-box zit. Als ik pb's krijg waarbij ik wat 'moet doen', dan lees ik ze niet en laat ik ze gewoon zo staan. Dan blijft bovenin mijn scherm '0 nieuwe berichten, 1 ongelezen bericht' staan en dan vergeet ik het tenminste niet Clown Maar bij de verzender staat ie op dat moment wel al als gelezen...

Oké, dankje! Lachen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 21:52

Uitleg is gegeven, dus hier kan een slotje.