HK topics niet bij zoekfunctie

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

HK topics niet bij zoekfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-07 20:28

Ik erger me er best wel aan als ik bij de zoekfunctie bvb het woord droes intyp (zomaar een voorbeeld hoor, weet niet of het voor dit woord ook opgaat Knipoog )
ik bij de resultaten eerst heel veel HK topics moet doorspitten waar het woord droes in een reactie voorkomt (bvb: 'mijn pony heeft droes gehad', of 'ik hoop niet dat *naam paard* droes heeft.)

Misschien is dit niet het beste voorbeeld, maar voor een groot aantal andere woorden geld dit wel.
Dus mijn voorstel is eigenlijk om de HK topics niet meer bij de zoekfunctie te laten verschijnen Lachen .

Manou

Re: HK topics niet bij zoekfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 20:35

Maar soms willen mensen ook in de HK-topics kunnen zoeken, dus ze helemaal weglaten lijkt me niet handig.
En er is ook al de mogelijkheid om voor een specifiek forum, bijvoorbeeld medisch of forumzaken te kiezen bij het zoeken, dat vind ik zelf erg handig.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 20:38

je kunt zelf forums uitschakelen in de zoekfunctie.
Citaat:
Doorzoek forums:
Selecteer de forums waarin je wenst te zoeken. Om snel de subforums van een forum te doorzoeken, selecteer je alleen het forum en schakel je de optie 'doorzoek subforums' in.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 20:51

Ja je kunt idd ook zoeken op fora. ik begrijp je punt helemaal, maar als je iets paard informatiefs wilt zoeken kun je ook 'informatief' aanklikken en zoekt ie alleen dat door Ja

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-07 21:46

Oké, dat wist ik niet Lachen
Ik ga ermee aan de slag Haha!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 01:13

Daarnaast heb je ook nog de mogelijkheid om op berichten of op topics te zoeken. Kies je de laatste, dan heb je meestal veel minder hits en zie je vaak al heel snel welk topic je hebben moet.